מהי העלות להוצאת ויזה לאוסטרליה לבעלי דרכון אירופאי?

כעת לאחר שמגבלות הטיסה השתחררו מעט, אנו יכולים לשוב ולתור מדינות נפלאות ומעניינות, דוגמת אוסטרליה.

בדומה למדינות אחרות, על מנת לטייל בה, אוסטרליה דורשת הפקת ויזה מיוחדת בעבור תיירים או בעבור אלו הבאים לענייני עבודה קצרים.

אבל איך מתבצע ההליך?

חשוב לדעת כי ישנן כמה סוגים של ויזות שניתן להפיק, בהתאם לסוג הביקור המיועד. כל ההליך הוא מאד פשוט ומהיר, ומתבצע באופן מקוון בלבד. הנה כל המידע שאתם צריכים לדעת על הפקת ויזה לאוסטרליה, בהתאם לסוג הדרכון שאתם מחזיקים כעת:

 

האם יש סוגים שונים של ויזה?

כפי שציינו, אכן ישנן ויזות שונות שניתן להפיק בעבור ביקור לאוסטרליה: ויזת תיירים וויזת "ביזנס". ויזת תיירים מיועדת לאלו שרוצים לבוא לטייל, לנפוש, או לבקר קרובים וחברים, בעוד שוויזת "ביזנס" מיועדת עבור אלו הבאים לאוסטרליה לשם ענייני עבודה קצרים, כמו כנסים ופגישות, ולא לעבוד אצל מעסיק אוסטרלי.

חשוב לציין כי תוקף שתי הוויזות הוא זהה (12 חודשים), וניתן לבקר כל שלושה חודשים ולא באופן רצוף.

 

מה ההליך?

הליך הגשת הבקשה לכל סוג ויזה היא פשוטה ומהירה. ההליך עצמו מתבצע באופן מקוון בלבד, ומאושר לאחר כחמישה ימי עסקים, או אפילו שעה רק במקרים דחופים. במידה ויש לכם ספקות, לבטים, או שאלות ניתן לגשת לאתר evisa.co.il, ולקבל את כל המידע.

טרם הגשת הבקשה חשוב לוודא כי הדרכון שלכם תקף לחצי שנה לפחות ושיש לכם כתובת מייל פעילה ואשראי זמין לתשלום. כמו כן יהיה עליכם להוכיח שאין לכם חובות כספיים למדינת היעד, שהנכם בריאים וללא רקע פלילי, ושבעת הבקשה אתם לא נמצאים ביבשת.

 

מה אם יש לי דרכון אירופאי?

במידה ואתם בעלי דרכון אירופאי דעו כי אתם עדיין נדרשים בהגשת בקשה לוויזה הרלוונטית. אך שימו לב, ההליך המקוון יהיה פשוט ומהיר יותר, והתשלום (שעליו נדבר מיד) כנראה יהיה מעט יותר פחות. למעט כל זה, אין הבדל גדול.

 

כמה עולה ויזה?

הגשת הבקשה לוויזה עולה באופן חד פעמי 14.95 ליש"ט, שהם כ-60 ₪ פר בקשה. כאמור, במידה ויש לכם דרכון אירופאי סביר כי תוכלו לשלם סכום פחות יותר. לאחר קבלת האישור על הבקשה תישלח לכם הודעה למייל, אותה יהיה עליכם להציג במעבר בין המדינות.

 

לסיכום

עכשיו כשסוף סוף ניתן לנסוע וטייל בעולם, אוסטרליה היא בחירה נהדרת. היתרון הנפלא הוא כי הגשת הבקשה לביקור, לעומת מדינות אחרות, היא פשוטה ומהירה. יהיה עליכם לוודא מראש את כלל הפרטים אשר צוינו מעלה. כל ההליך הוא מקוון לגמרי, ובמידה ואתם בעלי דרכון אירופאי, סביר כי הוא יהיה הרבה יותר מהיר ופשוט. המחיר בעבור הגשת הבקשה הוא רק 14.95 ליש"ט ואולי פחות בהתאם לסוג הדרכון.

כרטיסים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דולרים
טיפים פיננסים
האם מערכת מתח נמוך מוזילה את עלויות החשמל?

בתקופה האחרונה ישנה התעניינות רבה בכל הנוגע למערכת מתח נמוכה שהיא חלק מהבתים החכמים שכובשים את הארץ והעולם. יצאנו לבדוק את העניין באופן מקיף כדי לבדוק האם המערכת הזו מוזילה

ציוד משפטי
עריכת דין
האם אפשר לערוך הסכם שכירות דירה ללא עו"ד?

כל אחד יכול להוריד חוזה שכירות סטנדרטי מהאינטרנט, לעשות בו כמה שינויים קלים כדי להתאים אותו לצרכים המדויקים ולחתום. אבל האם חוזה כזה מתאים לכל סוג של הסכם שכירות? האם

5 תנאים לקבלת משכנתא
כללי
5 תנאים לקבלת משכנתא

לא כל אחד שמבקש לקבל משכנתא, יקבל אותה. קבלת משכנתא מותנית בעמידה בתנאים מסויימים. מרבבית התנאים נקבעו על ידי בנק ישראל המפקח על הבנקים אך כמו שאתם מבינים, הבנקים "מחמירים"