כיצד בוחרים יועץ עסקי?

בחירה של ייעוץ עסקי זה לא עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך מכם היכרות עם השלבים הנחוצים. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים את היועץ העסקי המתאים לכם ביותר, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי מתחילתו ועד סופו. שכן, מדריך זה נכתב במיוחד עבורכם, מי שרוצים לבחור את המדריך שלהם אבל לא יודעים איפה להתחיל. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו להכין את המדריך

המדריך הנוכחי נכתב על ידי אנשים שיודעים דבר או שניים בבחירה של יועץ עסקי. אלו מי שבחרו בעבר יועץ שכזה ויצאו מרוצים. נגלה לכם שמרביתם עדיין מסתייעים ביועץ שלהם, פשוט כי הוא טוב מידי בשביל שהם ישחררו אותו (כך הם ציינו בפנינו). אל אותם אנשים הגענו לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שעוסקת בליווי עסקים. שאלנו את הנוכחים את השאלות הבאות כדי שנוכל לענות על הסוגיה:

  • האם אתם מסתייעים כיום או הסתייעתם בעבר ביועץ עסקי?
  • אם כן, איך בחרתם אתה היועץ שלכם?
  • יש לכם טיפים או מידע חשוב למסור למי שנמצא כעת בתחילת התהליך?

 

איך בוחרים יועץ עסקי? השלב ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים לערוך בירור מקיף עם מכרים, חברים או קולגות ממשרדים אחרים שקיבלו לאחרונה ייעוץ לעסקים. עליכם פשוט לפנות אליהם ולשאול אותם מי ליווה אותם? איך הם מרגישים עם הליווי? האם הם רואים תוצאות? אם תראו שתקבלו המלצה חיובית על היועץ המדובר, תרשמו את שמו על דף. עליכם להגיע למצב שבו יש לכם לפחות 4 – 5 המלצות על יועצים שונים, אז אל תעצרו עד שתגיעו למספר זה.

 

איך בוחרים יועץ עסקי? השלב ה – 2

בשלב השני אתם צריכים להחזיק בידכם קובץ או דף ובו יש לכם כמה שמות של יועצים עסקיים מומלצים. כעת, אתם צריכים לגשת אל הרשת ולשמוע את חכמת ההמונים. שכן, זה שאדם אחד היה מרוצה מהיועץ, זה לא אומר שהוא באמת יועץ עסקי מומלץ. ברגע שתקראו חוות דעת ברחבי הרשת, אתם תוכלו להיחשף למספר רב של המלצות חיוביות או ביקורות רעות שיאפשרו לכם לבחור.

 

איך בוחרים יועץ עסקי? השלב ה – 3

עכשיו, אחרי שגלשתם ברחבי הרשת וערכתם חיפוש אחר כל היועצים העסקיים שהומלצו לכם, נותר לכם רק לבחור את האחד שנשמע לכם המתאים ביותר. זה שקיבל את מרבית ההמלצות או את הדירוג הגבוה ביותר (הכול תלוי בפלטפורמה שבה ערכתם את החיפוש). מצאתם את היועץ המומלץ ביותר? מצוין. זה הזמן ליצור עמו קשר ולתאם פגישה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך בוחרים יועץ עסקי באופן הטוב ביותר. כעת, יש בידיכם את כל הפרטים, כך שנותר לכם פשוט לבחור ביועץ המתאים ביותר. נאחל לכם שיהיה בהצלחה בהליך!

לחיצת יד

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דולרים
כספים וחסכונות
איך להסדיר חוב מול בנק

צור קשר עם עורך דין בנקים אם יש לכם חוב לבנק, מומלץ להסדיר אותו במהירות האפשרית, שמא החוב ילך ויגדל. כאן תוכלו לבדוק מהן האפשרויות העומדות בפניכם! הדרך המוכרת ביותר

מדדים
כספים וחסכונות
איך להשקיע נכון במניות – שלב אחר שלב

השעה במניות יכולה להיות אפיק נהדר להכנסה פסיבית, בדרך לעצמאות כלכלית מוחלטת, ואם תרצו אפילו פרישה בגיל צעיר. השקעה במניות נחשבת כעניין מסובך, אשר העיסוק בו שמור למומחים בלבד. מדובר

בית מלגו
ביטוחים
כללי ברזל לרכישת ביטוח דירה

ביטוח דירה מאפשר לכל אחד לדעת שהנכס היקר לו ביותר, בית המגורים, נמצא בידיים טובות. כל נזק לדירה יכול להוביל להוצאות עצומות, לצורך בשיפוצים בשווי מאות אלפי שקלים, ולהמון עוגמת