המדריך לרוכב המתחיל: אביזרי בסיס לאופנוע

החלטתם להתחיל לזוז על דו-גלגלי? איזה כיף, תגידו להתראות לפקקים ולחניה. אבל לפני שאתם מתחילים לרכב, קודם כל תרכשו את כל אביזרי החובה. אז מה האביזרים המומלצים ביותר לרוכבים?

 

דיבורית

דיבורית לקסדה היא אחד האביזרים שהכי ישפרו את חווית הרכיבה שלכם בתור רוכבים. הדיבורית מתלבשת על הקסדה עצמה, מונעת רעשי רקע, מאפשרת לכם להישמע בקול ברור וגם לשמוע את הצד השני. בנוסף לכך, אפשר גם לשמוע מוזיקה וליהנות יותר מהדרך.

 

מנעול

אופנוע הוא כלי גניב במיוחד ולכן, חשוב מאוד לשמור עליו כמו שצריך. בדיוק בשביל זה, חשוב שתרכשו מנעול לאופנוע ההמלצה היא לרכוש שני סוגי מנעולים, מנעול אחד כבד איכותי מסגסוגת עבה, שמאפשר לקשור את האופנוע לעמוד ולמנוע גניבה. מנעול כזה מתאים לאבטח את האופנוע בשעות הלילה.

לצד זה, מומלץ גם לקנות מנעול דיסק, מנעול קליל שנוח לקחת במהלך היום ולמנוע גם גניבה וגם הזזה של האופנוע שלכם.

 

מעיל

מעיל לאופנוע הוא סופר חשוב, גם בקיץ וגם בחורף. נכון, הקיץ הישראלי לוהט במיוחד וכל מה שבא לרוכב הוא לשים גופיה וליהנות מהבריזה, אבל, אתם לא מוגנים באופן הזה. כדאי לרכוש מעיל 4 העונות, המתאים לכל עונות השנה, בזכות השכבות שיש בו.

כך בחורף, תוכלו ליהנות משכבה חיצונית שהיא גם עמידה מרוח וגם עמידה בפני גשם. בנוסף לכך בטנת המעיל עבה ומחממת מה שמאפשר שמירה על חום הגוף.

 

כיסוי

להשאיר אופנוע חשוף לשמש, גשם ופגעי הסביבה בכלל, גורם לו להראות עייף יותר ומבוגר. אם אתם רוצים לשמור על האופנוע שלכם ומראהו בצורה האידיאלית ביותר, מומלץ מאוד לשים עליו כיסוי. אז נכון, זאת קצת עבודה מסורבלת, אבל השקעתם בו כל כך הרבה וממש כדאי שתשמרו עליו. בנוסף לשמירה על מראה האופנוע, כיסוי גם שומר עליו מפני גנבים, בעיקר אם מדובר על אופנוע חדש, נקי ונוצץ.

משקפי שטח

מתים על השטח ועל האדרנלין וסופוף סוף רכשתם אופנוע לשטח? תיהנו! משקפי מגן מיועדות לשמירה על העיניים מאבק, בוץ, גשם ועוד. אז בפעם הבאה שאתם יורדים לשטח, אל תרדו בלי משקפי מגן.

 

מתקן למכשיר הנייד

בואו נודה באמת, הסלולרי הוא חלק מחיינו בעיקר שצריך לנווט עם WAZE. מתקן למכשיר הנייד יאפשר לכם לראות את הדרך. חשוב מאוד שתזכרו שמתקן למכשיר הנייד צריך להיות כזה שעומד בתקנים. אם תקנו מתקן מאתר סיני כדי לחסוך כמה שקלים, יכול להיות שהמכשיר יעוף יחד מהמתקן בזמן נסיעה.

 

לסיכום

איזה כיף להתחיל לרכב על דו גלגלי, ליהנות מהאוויר, מהדרך ומהכביש. במאמר אספנו כמה פריטי חובה לרוכב המתחיל, דיבורית לקסדה, מנעול גם עבה לקשירת הגלגל וגם מנעול דיסק שהוא יותר קומפקטי. בנוסף לכך, המלצנו גם לשלב מעיל איכותי לרוכב, כיסוי לאופנוע ומתקן למכשיר הנייד.

אופנועים כבדים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בית וצרור מפתחות
נדל"ן
מה זה מולטי פמילי ומה היתרונות בהשקעה כזו

אחד מהשינוים המשמעותיים בשוק הנדל"ן שנעשה בשנים האחרונות קשור לעלייתם של הסדרי המולטי פמילי – הסדרים שבהם משקיעים בנכסים עצומים שכוללים מאות יחידות דיור – במקום השקעה שממוקדמת ביחידות דיור

משכנתא
משכנתאות
מאיזה גיל ניתן לקבל משכנתא?

כבר מגיל 17 ניתן לקחת משכנתא. אך חשוב לדעת כי לווה שעדיין לא הגיע לגיל 21, יצטרך להביא ערב משלם להענקת יציבות להלוואה. הרי הבנק בוחן את גובה ההכנסות הקיימות

ריבית ממוצעת למשכנתא
משכנתאות
מה היא הריבית הממוצעת למשכנתא?

הריבית שנשלם על המשכנתא היא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת ​​רכישת דירה חדשה. הריבית תשפיע משמעותית על סכום התשלומים החודשיים שלנו ועל העלות הכוללת של ההלוואה שאנחנו