במה כרוך תכנון פיננסי?

רבים האנשים כיום שפונים לתכנון פיננסי. אם זה בשל ההבנה שעל מנת להגדיל הכנסות אין ברירה אלא לפנות לאפיקים אחרים מלבד המשכורת הרגילה. ואם זה בשל הרצון להישאר מאוזנים ולמנף את החסכונות בצורה הטובה ביותר. השאלה הגדולה היא, אחרי שמחפשים חברת תכנון פיננסי, היא, במה כרוך תכנון פיננסי. מה זה בכלל תכנון פיננסי? כל הפרטים ממש כאן.

 

מה זה תכנון פיננסי?

אם תשאלו חברות שונות, ביניהן השיא GROUP ייעוץ פיננסי מה זה תכנון פיננסי, התשובה שכנראה תקבלו היא שמדובר בעצם בסוג של פיתוח עסקי, פיתוח אסטרטגי. תהליך שבעצם מסייע ללקוחות לנהל את כלל הנכסים הפיננסים שלהם, הכספים שלהם, וזאת כדי לסייע להם להשיג מטרות מוגדרות כלשהן. בדרך כלל, המטרה כוללת כמובן את הגדלת ההון, אבל מלבד זאת, בדרך כלל, מחפשים מטרות נוספות, מוגדרות יותר.

במה כרוך תכנון פיננסי

אז במה כרוך תהליך התכנון הפיננסי?

התהליך מבוסס גם על איסוף ומחקר, כלומר סקירת כלל הנכסים הפיננסים של הלקוח והכספים שלו במקומות שונים. החברה תאתר את כספי הפנסיה שהלקוח הפריש, תחפש את קרנות ההשתלמות אליהן הוא הפריש, וכמובן כלל החסכונות השונים שלו בקרב כלל המכשירים הפיננסים השונים.

לאחר מכן החברה תנתח את מצבו של הלקוח, ותקבע את הזמן והיכולת שלה לסייע לו להגיע למטרות אותן הוא הגדיר. שוב, אין מדובר בתכנון נקודתי, אלא בתהליך אסטרטגי שכולל איסוף מידע, הגדרת מטרות, תכנון מקדים לדרך השגת המטרות, הצגתו ללקוח, ולבסוף כמובן ביצוע התכנון ביחד עם הלקוח.

 

איך התהליך הזה עוזר ללקוח?

בסוף, רוב הלקוחות לא מכירים מספיק, בטח לא באופן מקצועי, את כלל האפשרויות העומדות בפניהם להשקעה. על מנת להכיר את האפשרויות הללו, אם זה השקעות במניות, בנדל"ן, או בכל מכשיר פיננסי כל שהוא בתוך עולם ההשקעות – קרנות, קרנות סל, אופציות, אגרות חוב, וכל מכשיר פיננסי אחר, יש ללמוד ולהכיר לעומק, ולא לכל אחד עומדת האפשרות הזאת. זו בדיוק הסיבה שעדיף לתת למישהו אחר לעשות את העבודה.

חברות כמו השיא GROUP ייעוץ פיננסי, מתאימות לכל לקוח את אסטרטגיית ההשקעות המתאימה לו ביותר. בסוף, מדובר בהשקעה של סכום כסף בסוכן ובחרה לתכנון פיננסי, השקעה שמן הסתם תחזיר את עצמה בעתיד, אם לא בצורה מלאה, לפחות באופן חלקי ומשתלם.

לסיכום, תכנון פיננסי כרוך באיתור הכספים של הלקוח ובניית מפת הנכסים הפיננסים שיש בידיו, בהכנסת אסטרטגיה לניהול פיננסי שתסייע לו לממש את יעדיו, בהצגתה ללקוח, ולבסוף, כמובן באישורו, בביצוע האסטרטגיה הזו. שימו לב, לעיתים מדובר בשנים ארוכות, ובדרך ארוכה עד להגעה ליעדים. חלק מתפקיד החברה והתהליך כולל גם שיקוף לוח הזמנים ללקוח, וזאת עד להגעה אל היעד, אותו קובע הלקוח יחד עם חברת התכנון הפיננסי. מדובר בעניין מקצועי, ולכן כדאי מאוד להשקיע בו.

במה כרוך תכנון פיננסי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
השקעות נדל"ן בדובאי
נדל"ן
סיכונים הקשורים להשקעות נדל"ן בדובאי

דובאי, הידועה בקו הרקיע האייקוני ובסגנון החיים היוקרתי שלה, הייתה יעד אטרקטיבי למשקיעי נדל"ן ברחבי העולם. עם הכלכלה המשגשגת, התשתית המודרנית ושוק הנכסים המגוון שלה, דובאי מציעה הזדמנויות משתלמות למי

פינוי בינוי
נדל"ן
מה חסכוני יותר תמ״א 38 או פינוי בינוי

 תמ״א 38 ופינוי בינוי הן מילים שלא שומעים אותן ביום יום שלנו, אך חשוב מאוד להכירן. אלו בעצם פרויקטים השייכים ליזמים פרטיים שרוצים לשפץ, לחדש או להרוס לגמרי ולבנות מחדש

משרד השקעות
השקעות
מהו משרד להשקעה ואיך בוחרים?

כל שנה, עולם הנדל״ן בארץ מתפתח יותר ויותר. מי שמתעסק בעולם הזה של הנדל״ן צריך להבין בחוקים ובנוסף גם להבין בשוק הזה יותר לעומק. כמו שניתן להשקיע בדירה, כך גם