ארבעה יתרונות בהלוואה חוץ בנקאית

בעבר הצרכן הישראלי נאלץ לקחת הלוואות  בעקר מהבנקים, לרוב מהבנק בו הוא ניהל את חשבונו האישי.  עם פתיחת השוק לתחרות החלו גופים פיננסיים חוץ בנקאיים כמו חברות האשראי והביטוח להציע הלוואות לכלל הצרכנים. ברוב המקרים הריבית על הלוואה חוץ בנקאית תהיה גבוהה יותר לעומת הלוואה מהבנק אשר מכיר לעומק את הלקוח אך ישנם גם יתרונות מסוימים לגביהם נרחיב במאמר זה.

 

הלוואה במקרה של סירוב

היתרון הראשון של הלוואה חוץ בנקאית הוא היכולת לקחת אותה כאשר הבנק של הלקוח סירב למתן ההלוואה. הסירוב יכול להיות ממגוון של סיבות לרבות, היסטוריה של אי החזרת הלוואות במועד או תיקים פתוחים בהוצאה לפועל. מכיוון שהגופים החיצוניים לוקחים על עצמם סיכון בהלוואה הריביות גבוהות יותר. להלוואה חוץ בנקאית ראו, https://www.naorcredit.co.il

 

העברה ישירות לחשבון הבנק

האישור להלוואה חוץ בנקאית לרוב הינו מהיר יותר מאשר הלוואה מהבנקים וניתן לאחר האישור לקבל את הכסף ישירות לחשבון בתוך עשרים וארבע שעות. התהליך המהיר נובע מכך שאין לגוף הפיננסי צורך לבדוק את מצב החשבון, מטרת ההלוואה ולהעריך את הסיכון על ההלוואה מכיוון שהוא מגלם את הסיכונים בגובה הריבית.

 

ללא צורך בערבים או בטחונות

יתרון נוסף של נטילת הלוואה חוץ בנקאית הוא בכך שאין צורך להחתים ערבים על ההלוואה וגם לא להעמיד כנגדה ערובות או ביטחונות מכל סוג. חשוב לבחור בהחזר חודשי המותאם ליכולת ההחזר האישית בהתאם להכנסות ולמצוא את האיזון בין סכום נמוך מדי שיגרור את ההלוואה לזמן ממושך ובין סכום גבוה מדי שאותו יהיה קשה להחזיר.

 

ללא פגיעה במסגרת האשראי

כאשר נוטלים הלוואה מהבנק הדבר עשוי להשפיע לרעה על האובליגו של הלקוח בבנק ועל מסגרת האשראי הכללית שלו. היתרון של נטילת הלוואה בהקשר זה, הוא שהדבר אינו מצריך הגדלת מסגרת בבנק, אינו מעיק על חשבון העובר ושב וניתן להמשיך להתנהל כרגיל עם מסגרת האשראי הבנקאית ומבלי להיתקל בקשיים מצד פקידי הבנק.

 

על ריביות והלוואות

למרות היתרונות שציינו חשוב לקחת בחשבון שלהלוואות חוץ בנקאיות יש גם חסרונות. הריבית על הלוואות בבנקים  עומדת  על כ-3% בממוצע ולעומת זאת ריבית ממוצעת מחברות האשראי יכולה להגיע לשיעור של 8-9%. עם זאת לעיתים ניתן לקבל הלוואה חוץ בנקאית מחברת הפנסיה של הלקוח בריבית נמוכה יותר תוך העמדת כספי הצבירה כביטחונות להחזר ההלוואה.

 

סיכום יתרונות הלוואה חוץ בנקאית

לסיכום הנושא, במאמר זה הצגנו ארבעה יתרונות של הלוואות חוץ בנקאיות. כפי שציינו, האישור וההעברה של ההלוואה הינו מהיר, ההלוואה יכולה להינתן גם במקרים בהם הבנק מסרב לתת הלוואה, לרוב אין צורך בהעמדת ביטחונות והחתמת ערבים והדבר אינו פוגע באשראי הבנקאי. יש לבדוק מהי האפשרות הטובה ביותר להלוואה מבחינת גובה הריבית ולקבל החלטה מושכלת.

מטבעות

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
השקעות
השקעה במעשנת – בדקו אם משתלם לכם

שוחרי הבשר לא יוותרו על גריל איכותי ומעשנת, שיעניקו לארוחות שלהם את הטעם המושלם, ויספקו את ההוכחה לחברים ולמשפחה כמה הם מקצוענים בתחום. אין עוררין על הרצון להשקיע במעשנת, אך