איך יועץ משכנתאות יכול לחסוך לך עשרות אלפי שקלים?

רוב רוכשי הדירות בישראל, מסתייעים בהלוואת משכנתא מהבנק, כדי לשלם את העלות הגבוהה של הנכס.

משכנתא, פירושה התחייבות ארוכת טווח, אותה עלינו להחזיר באופן חודשי.

בתחום המשכנתאות, ישנם הפרשים משמעותיים בין הצעות הלוואה בין בנק אחד למשנהו, מה שעשוי להשפיע בצורה משמעותית על צורת ההחזר, על הפריסה ועל התשלום החודשי.

באמצעות יועץ משכנתאות, ניתן לחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים. 

הכירו את בעל המקצוע המוכר בשוק המשכנתאות, ואיך הוא יכול להוביל אתכם לחיסכון משמעותי בהלוואת המשכנתא שלכם.

 

חיסכון משמעותי במשכנתא – היכולת שלנו לחיות ברווחה כלכלית לצד החזרי המשכנתא החודשיים

מסלול משכנתא אופטימלי ברכישת נכס, חשוב מאוד כדי לאפשר איכות חיים תוך תשלום ההחזרים החודשיים הכל כך יקרים. מסלול משכנתא אולטימטיבי, הוא כזה המותאם במדויק ליכולות הפיננסיות של הרוכש, ולמאפייניו האישיים.

 

משכנתא אחת – אינסוף אפשרויות

אולם, חשוב לדעת ששוק המשכנתא מציע אינספור האפשרויות, מבחינת מסלולי החזר שונים, ובניית תמהילי משכנתא אישיים. לרוב, אנשים מהשורה, לא יתמצאו בכל התהליכים הסבוכים של נטילת המשכנתא. לצורך כך מתגייס יועץ משכנתאות לעזרה. קראו על בעל המקצוע, שיכול להתאים עבורכם את מסלול המשכנתא האידיאלי, ולחסוך לכם עלויות משמעותיות.

 

כיצד ניתן לחסוך סכומים גדולים בהלוואת משכנתא?

התאמת תמהיל משכנתא ללקוח

תפקידו של יועץ משכנתאות, הוא לבנות ללקוח תמהיל משכנתא אופטימלי עבורו, לפי יכולותיו הכלכליות, ולפי נתונים אישיים נוספים כמו: גיל, סטטוס, צפי הכנסות, רמת סיכון אפשרית ומספר ילדים. איש המקצוע עורך מחקר מקיף ומאבחן את היכולת הפיננסית, כמו גם את עלות הנכס, את מידת ההון העצמי של הלקוח ואת סוג הנכס.

לפי נתונים אלו מתאים יועץ המשכנתאות משכנתא בצורה אישית ללקוח, הכדאית עבורו בהתייחס לצורת ההחזר, שינויים בהחזר לאורך תקופת המשכנתא, וסוגי הריביות.

 

מכרז ריביות

צורה נוספת לחיסכון משמעותי הינה מכרז ריביות. לאחר שנבחר התמהיל הנכון עבור הלקוח, פונה יועץ המשכנתאות לבנקים השונים, ומבקש הצעה לריביות לפי התמהיל הרצוי.

לבנקים יש עניין להביא הצעות לריביות אטרקטיביות, כדי לשכנע את הלקוח ליטול את הלוואה דווקא מהם. כך מרוויח הלקוח את הריבית המשתלמת ביותר עבורו, באמצעות מכרז הריביות. יש לדעת כי חיסכון בריבית על ידי הבנקים שלהם אינטרס שתבואו אליהם, הוא משמעותי במיוחד, שכן כל שינוי בריבית המתמשך לאורך שנים, מוביל לחיסכון עצום בעלות המשכנתא.

 

יועץ משכנתאות וחיסכון המשכנתא שלכם

בהיעדר כלים מקצועיים, קשה עד בלתי אפשרי להגיע לתמהיל המדויק עבורנו ולהשיג את הריביות הנמוכות ביותר. יועץ משכנתאות מוסמך, מומחה בעבודה ספציפית זו, מכיר את תנאי השוק וצורות המימון השונות, וכן את ענף מכרז הריביות, כך ביכולתו לחסוך לנו סכום של עשרות ואף מאות אלפי שקלים על הלוואת משכנתא.

מחשבון

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קבלת אישור עקרוני מהבנק לצורך משכנתא
משכנתאות
קבלת אישור עקרוני מהבנק לצורך משכנתא

רכישת דירה היא תהליך מורכב וארוך הכוללת בתוכה לקיחת משכנתא שזה כשלעצמו מורכב. כחלק מתהליך הרכישה, תצטרכו להמציא אישור עקרוני מהבנק לצורך משכנתא. ריכזנו עבורכם את התהליך שתצטרכו לעבור על

מחשבון ובית
טיפים פיננסים
מכללות ללימודי ייעוץ משכנתאות

אין כמעט אדם בארץ שלא זקוק למשכנתא, וכמו הביקוש כך גם ההיצע ומשום כך נפתחו הרבה מאוד מכללות ללימודי ייעוץ משכנתאות, אשר בוגריהם כבר משתכרים יפה מאוד גם כהשלמת הכנסה