הר הכסף יוביל אתכם אל הכספים האבודים שלכם

איתור כספים אבודים זה נשמע כמו משהו לא הגיוני בכלל, כי הרי כולנו כל כך מחוברים לכסף שלנו! אנחנו עובדים קשה כדי להרוויח אותו, פותחים אינספור תוכניות חיסכון ולפעמים אפילו משקיעים בבורסה כדי להגדיל את הרווחים. עם זאת, כאשר בודקים את הדברים לעומק מגלים שלמעשה לא כולנו זוכרים מתי פתחנו חיסכון, איפה וכמה כסף אנחנו מפקידים אליו. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם תוהים האם יכול להיות שיש לכם כל מיני חסכונות אבודים שאתם לא יודעים איך לאתר, דעו שאתם לא לבד. יכולות להיות הרבה סיבות שמובילות למצב הזה, אך מה שחשוב באמת זה שיש היום מה לעשות בנידון. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל הר הכסף ולבקש עזרה, אז למה אתם מחכים?

 

איך זה עובד?

הר הכסף זו למעשה יוזמה של הממשלה שבאה לעזור לאזרחים כמוכם: כלומר, לאזרחים שכנראה שיש להם חסכונות וקרנות שונות אך הם לא יודעים איפה הם. לא תמיד זה פשוט לאתר את הכספים שלנו, כי אם אנחנו לא זוכרים את שם החברה שבה עשינו את החיסכון, איך נאתר את הכסף? כמו כן, לפעמים עוברות השנים, בעלות החברה משתנה ובסופו של דבר הלקוח שחוסך כסף הולך לאיבוד. אין שום סיבה שבגללה עליכם לוותר על הכסף שחסכתם במשך כל כך הרבה זמן ולכן הר הכסף זה גוף שכדאי לכם להכיר. אתם נותנים להר הכסף את הפרטים הבסיסיים שלכם, כמו השם ומספר תעודת הזהות, ובעזרת מערכת משוכללת – הר הכסף עושה את החיפוש. מהר מאוד תקבלו דו״ח מפורט שיסביר לכם איפה נמצאים הכספים שלכם ועל איזה סכומים מדובר, כך שאין ספק שכדאי לנסות זאת.

 

כסף לכל מטרה שתרצו

היחידים שיכולים להחליט מה לעשות עם הכסף שיימצא הם אתם, כי הרי מדובר על סכום שאתם בעצמכם חסכתם! אין תשובה אחת נכונה לשאלה מה כדאי לעשות עם הכסף, כי זה תלוי, בין היתר, בשאלה על איזה סכום מדובר. יש מי שירצה מיד לחסוך את הכסף במקום אחר שנמצא תחת שליטתו אך יש גם אנשים אחרים שירצו פשוט ליהנות מהכספים הללו. תוכלו לבחור לנצל את כספי החיסכון בכל דרך שתרצו כי מה שחשוב באמת זה רק לדאוג לאתר את הכספים ולקבל אותם. היעילות של הר הכסף גדולה מאוד ולכן זה לא מפתיע שבכל שנה פונים אל הגוף הזה עוד ועוד אזרחים כך שגם לכם זה כדאי.

 

הר הכסף - כסף אבוד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נתונים של עסק
יעוץ וטיפים
ארבעת הכללים לייעוץ פיננסי מוצלח

מזהים ירידה בכמות הרווחים בעסק שלכם? שואפים לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה בהיבט ההכנסות, אך לא יודעים כיצד לעשות זאת בצורה יעילה? כל הסימנים הללו מצביעים ומראים על

איך לכתוב קורות חיים שיגרמו למעסיק הבא שלך להתקשר
טיפים פיננסים
איך לכתוב קורות חיים שיגרמו למעסיק הבא שלך להתקשר

קורות חיים משמשים ככרטיס הביקור שלכם מול מעסיקים פוטנציאליים, והטובים שבהם עשויים להקנות לכם כרטיס כניסה לתהליכי מיון בחברות השונות. לכן, חשוב להשקיע, לחשוב ולהתייעץ בתהליך כתיבת קורות החיים. אז

בית מבוטח
משכנתאות
באיזה גיל מומלץ לקחת משכנתא ?

יש גיל למשכנתא? משכנתא זה לא רק לצעירים? ככה זה נשמע לפחות – זוגות צעירים שמעוניינים לרכוש נכס להשקעה או בית לגדל בו את הילדים הם אלו שלוקחים משכנתא !

כספים וחסכונות
גריל גז – השוואה פיננסית

בעשור האחרון גריל הגז הופך להיות אחד המוצרים המבוקשים ביותר- בעיקר בשל מגוון היתרונות הרבים שיש לזכותו. בשל הביקוש הרב שיש למוצר, החלו עוד ועוד חברות להציע גרילים שונים למכירה.