תמיד חשוב להיבדק: הכל על בדיקת התיק הביטוחי

ענף הביטוח חווה שינויים ללא הרף. חברות הביטוח מעוניינות למשוך אליהן כמה שיותר לקוחות וכך הן מוזילות מחירים, משדרגות פוליסות ויוצאות במבצעי הצטרפות. גם אתם יכולים לשדרג את התיק הביטוחי שדלכם ולהוזיל את מחירו תודות לתחרות הגבוהה בענף. איך עושים את זה?  מתחילים עם בדיקת התיק הביטוחי. בדיוק בשבילכם ריכזנו כאן את המידע החשוב בנושא.

 

מה כולל התיק הביטוחי?

כל אחד מאיתנו מבוטח בין אם בביטוחי בסיס חינמיים ובין אם בביטוחים פרטיים. אם אתם עובדים במקום עבודה מסודר, אתם מבוטחים בקרן פנסיה, אובדן כושר עבודה ואולי אפילו ביטוח חיים. יתכן ורכשתם ביטוחים נוספים פרטיים ואתם לא ממש יודעים אילו ביטוחים קיימים על שימכם. כל הביטוחים הקיימים על שימכם מרכיבים תיק ביטוחים אישי משלכם. אם תרצו לדעת מה הוא מכיל, כדאי לבצע בדיקת תיק ביטוחי.

 

למה כדאי לבדוק את התיק הביטוחי?

ההמלצה הגורפת היא לבצע בדיקה כזו אחת לשלוש שנים ואפילו כל שנתיים וחצי. מה תרוויחו ממנה? בואו נראה:

 

תוכלו לאתר ביטוחים כפולים

לא מעט ישראלים משלמים על ביטוחים כפולים למרות שהם לא יקבלו כיסוי גבוה יותר בשל כך במקרה ביטוחי. כדי לאתר ביטוחים כפולים מבצעים בדיקת תיק ביטוחי ועוברים על כל פוליסה כדי לבדוק אם היא מכילה רכיבים זהים לפוליסות אחרות קיימות. בביטוח בריאות הנושא נפוץ במיוחד.

 

תוזילו את מחיר הביטוח

בגלל התחרות בענף, חברות הביטוח השונות מנסות להציע תנאים טובים והתחרות גוברת. כך אם רכשתם בעבר ביטוח, תוכלו לבדוק ולהשוות את  הביטוח שלכם לביטוחים המוצעים כיום. אתם עשויים לגלות פערים שיצדיקו ביטול ביטוח קודם ורכישת ביטוח חדש ומקיף.

 

תבטלו ביטוחים יקרים

לא פעם מבוטח משלם ביטוח למרות שהוא כבר לא צריך אותו. זה יכול להיות ביטוח דירה על דירה שנרכשה להשקעה ונמכרה עם הזמן, אך המבוטח שכח לבטל את הביטוח עליה. כדי למנוע מצבים בהם מבוטח משלם לחינם על ביטוח שהוא לא באמת צריך, חשוב לערוך את הבדיקה אחת לתקופה.

 

תייעלו את התיק הביטוחי

במסגרת בדיקת התיק הביטוחי, יבדקו הביטוחים הקיימים בהתאם לצרכים האישיים שלכם. במקרה הצורך בו תראו שהביטוחים שלכם לא מספקים מענה לצרכים שלכם, זו ההזמנות לייעל ולרכוש ביטוחים מקיפים במחירים משתלמים עבורכם.

 

לסיכום

אמנם בדיקת התיק הביטוחי היא בדיקה שגרתית מומלצת, אך בסופו של דבר היא מוזילה את עלויות הביטוח ומייעלת אותו באופן משמעותי. כפי שסיכמנו כאן ראינו כי באמצעות בדיקה כזו ניתן לחסוך בתשלום הביטוח באופן ניכר ואין סיבה שלא תבצעו גם אתם את הבדיקה הזו. בפרט כשהיא ללא עלות. הכירו את חברת הר הביטוח הבטוח שמציעה שירותי בדיקת תיק ביטוחי ללא עלות. משתלם לכם לנסות.

בדיקת תיק ביטוחי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נתונים של עסק
יעוץ וטיפים
ארבעת הכללים לייעוץ פיננסי מוצלח

מזהים ירידה בכמות הרווחים בעסק שלכם? שואפים לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה בהיבט ההכנסות, אך לא יודעים כיצד לעשות זאת בצורה יעילה? כל הסימנים הללו מצביעים ומראים על

מַס
מיסים
ממשכנתא ועד החזרי מס: כל המקצועות החישוביים!

משכנתא והחזרי מס מהווים חלק בלתי נפרד מהמערכת הפיננסית של כל חברה ואדם פרטי. מאז ומתמיד, ניסיונות להבין, לנהל, ולשפר את השיטות להלוואות ולהחזרי מס היו מרכזיים לתחום הכלכלי. בין