מה שליח וולט יכול להביא אליכם הביתה?

אחד הטרנדים החמים ביותר של השנה הוא ללא ספק קניות ברשת. החידושים הטכנולוגיים שהולכים ומתפתחים מאפשרים לנו, הצרכנים, להצטייד בכל מה שחשקה בו נפשנו, תוך מינימום מאמץ ומקסימום נוחות. כל מה שדורשת רכישה מקוונת הינה הקלקה על המוצר המבוקש, ומאותו הרגע כל תהליך האספקה מוטל על כתפיו של בעל העסק ממנו רכשנו. בין הסוגים השונים של מוצרים שניתן לרכוש באינטרנט, ישנו מקום של כבוד לכל הקשור במזון ובמסעדנות. בשנים האחרונות חברת המשלוחים וולט הגיעה לארץ וחוללה מהפכה, כאשר ניתן היה להזמין דרכה מגוון רחב של אוכל שמגיע עד לפתח הבית על ידי שליח. אימפריית המשלוחים וולט הולכת ומתרחבת גם כיום, ומעת לעת מפתיעה בחידושים שמצטרפים לשורת המוצרים שלה. אם כן, מה יכול שליח של וולט להביא עד אלינו הביתה?

 

המובן מאליו- משלוחי מזון

שליחי וולט מספקים בראש ובראשונה הזמנות שנלקחו ממסעדות. הסועד שיושב בבית יכול לדפדף באפליקציה ובאתר, לבחור במסעדה ובמנה הרצויה ולבצע הזמנה שלה. וולט מאפשרת להזמין מתוך היצע רחב של מסעדות, ביניהן אסייתיות, תאילנדיות, חומוס, המבורגריות, פיצריות ואף מאפיות. את ההזמנה שביצע הלקוח בוולט שליחים אוספים מפתח המסעדה, ומסיעים אותה עד לביתו של מבצע ההזמנה. משלוחים של מזון מתאימים לבילויים ולמפגשים ביתיים, כאשר רוצים להנות ממנות איכותיות וטעימות לצד מפגשים אינטימיים ושקטים עם חברים קרובים או משפחה מבלי לצאת פיזית מהבית.

 

וולט מרקט

בוולט מרקט ניתן לצרוך מוצרים רבים שטובים לבית ולסביבה, מבלי לצאת באמת מהבית. ראשית, המרקט של וולט מאפשר לבצע רכישה של פירות וירקות, בשר ודגים ושאר מוצרי מכולת. במקום לבזבז שעות רבות על מעבר בין שורות המכולת הקרובה תוך חיפוש אחר המוצר המתבקש, אפשר להנות מהגעתם המהירה של מוצרים איכותיים וטריים עד לפתח הבית. שנית, בוולט מרקט ניתן להתחדש במוצרי פארם שמגיעים מהרשתות הנבחרות, החל במוצרי היגיינה וטיפוח וכלה במוצרים לתינוקות. אפשרויות נוספות ומסקרנות שנוספו לאחרונה לוולט מרקט הינן מוצרים לחיות, מוצרי יין ומשקאות ואף פרחים, שמגיעים עד לפתח ביתו של הלקוח ולא דורשים אף מאמץ קטן מצידו של מזמין הדברים. מה נותר עוד לבקש?

 

משהו מתוק גם אם אני רחוק

מרגישים ששבעתם מאוכל והגיע הזמן לקנח במשהו מתוק? וולט מספקת גם משלוחים של קינוחים כמו גלידה, מלבי, כנאפה ועוד. הרשתות שעובדות בשיתוף פעולה עם וולט הינן רשתות מוכרות ונבחרות, אשר הסניפים הפרונטליים שלהם צברו תאוצה וקיבלו הכרה כמקום אולטימטיבי לקנח בו (יאפה כנאפה, גלידה גולדה ועוד). המשלוחים נארזים ומגיעים לבית הלקוח על ידי השליח של וולט, וישנה הקפדה על זריזות ויעילות כדי שהקינוח יגיע במצב הטבעי ביותר שלו, והסועד ירגיש כאילו זה עתה יצא מהתנור\ ממקררי ההקפאה.

 

הזמנת אוכל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עסק קמעונאי
עסקים
איזה סוג קופה הכי מתאימה לעסק קמעונאי?

לעסק קמעונאי יש שלל צרכים יחודיים. אחד הדברים הכי חשובים עבור בעליו של העסק הקמעונאי הוא שליטה מוחלטת בעניינים ובכל דבר שקורה בעסק שלו. דבר נוסף וחשוב מאוד בעסק הוא

בית ומטבעות
טיפים פיננסים
למה חשוב שדירה תהיה רשומה במלואה בטאבו?

דירה בטאבו. האם אתם יודעים להגיד בוודאות כי הדירה בטאבו על שמכם? לחלקנו המילה טאבו לא אומרת הרבה, אך ישנה חשיבות רבה למילה הזו במיוחד בהקשר של דירה. במאמר הבא