שכונות מובילות למגורים בחולון

חולון היא אחת הערים המושכות אליה זוגות צעירים, בעיקר מכיוון שהיא קרובה לאזורי בילוי ולצירי תנועה מרכזיים.

כמו כן, מחירי הדירות מתאימים לזוגות צעירים ולמשפחות עם ילדים צעירים.

המאמר יפרט מהן השכונות המובילות למגורים בעיר ומדוע כדאי לגור בה.

 

מדוע כדאי לגור בחולון?

הסיבה הראשונה טמונה בעובדה שחולון נמצאת במרכז גוש דן וגובלת עם תל אביב, ראשון לציון וערים נוספות. לאנשים העובדים בתל אביב נוח לגור בעיר מבחינת מחירי הדירות והמרחק הקצר לעיר הגדולה. אך למעשה בחולון יש הכל. היא מאוד מפותחת מבחינה תעשייתית ומכילה לא מעט אזורי תעסוקה. מלבד התעשייה המשגשגת שלה זוהי עיר המפותחת מבחינת החינוך וניתן למצוא בה מוסדות מפורסמים כמו: המכון הטכנולוגי, בית הספר החקלאי מקווה ישראל, אקדמיית תלפיות, קמפוס פרס הייחודי מסוגו בארץ ועוד. יותר מכך, הדירות, קווי התחבורה ומרכזי התרבות שלה מאפשרים איכות חיים המתאימה לכל גיל.

 

התפתחות חולון מבחינת תחבורה

חולון הפכה למרכז מטרופולין הנותן מענה תחבורתי בתוך העיר ומחוצה לה. זוהי עיר נוחה מבחינת תחבורה ציבורית הכוללת גם קווי לילה לתל אביב. מעבר לתחנת הרכבת הנוחה בה המובילה לרחבי הארץ, התכנית לחבר אותה לרכבת הקלה בתל אביב וגוש דן היא יתרון ענק. גם מבחינת כבישים, יש מהעיר גישה נוחה לכביש 4 שעובר בגבול המזרחי שלה ולנתיבי איילון מהצד הדרומי שלה, כמו גם כביש 44 המחבר בינה לבין לוד ורמלה.

 

התפתחות חולון מבחינה תרבותית

התפתחותה של חולון היא בעיקר תרבותית. בעיר נמצאות אטרקציות אליהן מגיעים מכל האזורים בארץ והן ייחודיות לעיר. מוזיאון הילדים בחולון, המוזיאון לקריקטורה ולקומיקס, מוזיאון העיצוב, המרכז הישראלי לאמנות דיגיטלית, מוזיאון הרכב ההיסטורי, המדיטק, תיאטרון חולון ובית יד לבנים, ימית 2,000, גן הקקטוסים, רשתות בתי קולנוע חדישים, קניונים ומרכזי קניות הופכים אותה לענקית תרבותית עם אזורי בילוי ללא צורך לחפש אותם במקומות אחרים.

 

השכונות המובילות למגורי

אם אתם מחפשים דירות למכירה בחולון, השכונה המובילה ביותר למגורים היא קריית בן גוריון הנמצאת בדרום העיר. הביקוש לדירות בשכונה זו גבוה מאוד כי נמצאים בה כל השירותים למשפחות עם ילדים כמו: מוסדות חינוכיים, מרכזים קהילתיים, מרכזי נוער, בית כנסת, גינות ציבוריות ועוד. השכונה סמוכה למחלף הקוממיות המוביל לנתיבי איילון, לאזור התעשייה של ראשל"צ ולתחנת הרכבת.

גם שכונת קריית שרת מושכת זוגות צעירים רבים בגלל מחירי הדירות ומרכזי הבילוי. בשכונה ישנם לא מעט פרויקטים של תמ"א 38 המאפשרים שיפור בדיור והיא מבודדת יחסית ממרכז העיר.

שכונה נוספת עם מיקום נוח ויציאה מהירה לתל אביב, היא שכונת אגרובנק הנמצאת בצפון העיר. הבנייה בה נמוכה, מה שמייצר אווירה נעימה.

לעומתה, שכונת קריית איילון הנמצאת במרכז העיר, מתאפיינת בבנייה גבוהה אך נחשבת ליוקרתית הן מבחינת המחיר והן מבחינת סטנדרט הבנייה. היא גם קרובה לקניון הגדול ולמבני ציבור מרכזיים.

 

ווילה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
השקעה
השקעות
2 השקעות רווחיות שלא חשבתם עליהן

יש לכם כסף להשקעה? מתלבטים במה שווה להשקיע? שנייה לפני שאתם בוחרים להשקיע את ההון העצמי שלכם בדירה או בהשקעה קלאסית אחרת, הרשו לנו לתת לכם כיווני חשיבה. יש לנו

חדר
כללי
חללי עבודה לעסקים קטנים

בעלי עסק קטן? מחפשים משרדים או עמדות עבודה בתנאים גמישים ובמחיר הוגן? כעת אתם יכולים להפסיק לחפש. חלל עבודה משותף הוא הפתרון המושלם עבורכם. אם אתם עדיין מתלבטים, הנה כל

מחשבון ובית
טיפים פיננסים
מכללות ללימודי ייעוץ משכנתאות

אין כמעט אדם בארץ שלא זקוק למשכנתא, וכמו הביקוש כך גם ההיצע ומשום כך נפתחו הרבה מאוד מכללות ללימודי ייעוץ משכנתאות, אשר בוגריהם כבר משתכרים יפה מאוד גם כהשלמת הכנסה