שוקלים לרכוש נכס בדובאי? כך תעשו זאת

נדמה שלאחרונה יש עלייה משמעותית במספר הישראלים שמתעניינים ברכישת נכסים בדובאי. תרחיש זה הוביל אותנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי להבין מאיפה מתחילים ומה צריך לבצע, כדי להגיע בסופו של דבר לנכס המתאים ביותר עבור כל מתעניין. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתרכשו את הנכס הטוב ביותר מכל הבחינות.

 

בשלב ה – 1: תכירו בסוגי הנכסים הנפוצים

מי מכם שביקרו בעבר בדובאי, וודאי יודעים שיש לה היצע רחב מאוד של נכסים. מדובר למשל בווילות, יחידות דיור במלונות יוקרה, ודירות בבניינים רבי קומות. חשוב מאוד לבצע מחקר מעמיק אודות הנכסים הללו ולהבין מה עומד מאחורי כל אחד מהם. ההמלצה שלנו היא לכתוב רשימה מסודרת שתכלול את הדברים שחשובים לכם בעת בחירת הנכס, למשל:

  • התקציב המתאים לכם
  • קומה מקסימלית (החל מקומת קרקע ועד קומה 30 ויותר)
  • שירותים מיוחדים שניתנים כחלק מהרכישה (למשל, שירותי אחזקה) ועוד

סוגי נכסים

בשלב ה – 2: תערכו חיפוש אודות סוכנות נדל"ן ישראלית

כעת עליכם לברר פרטים אודות סוכנות נדל"ן בדובאי שתסייע לכם במציאת הנכסים הטובים ביותר שעונים לקריטריונים שציינתם ברשימה שלעיל. נדגיש שההמלצה היא להימנע מסוכנים מקומיים. שכן, אלה עשויים להתגלות כלא אמינים.

תקראו חוות דעת שנכתבו על סוכנויות נדל"ן ישראליות בלבד ותפנו לזו שתימצא כמומלצת ביותר. את הבירור תוכלו לערוך תוך קריאת ביקורות בלשונית הביקורות של גוגל או באמצעות גלישה בפורומים שעוסקים ברכישת נדל"ן בדובאי.

 

בשלב ה – 3: תסגרו "חופשה" בדובאי

עכשיו אתם צפויים "להחזיק" במספר נכסים פוטנציאליים שעונים על הצרכים שלכם. בשלב זה עליכם לקנות כרטיס טיסה לדובאי ולהיפגש עם הסוכנות הנבחרת. שכן, נציג מטעמה ילווה אתכם ויציג פניכם את כל האפשרויות השונות, כדי שתוכלו לבחור את הנכס המתאים לכם ביותר.

השתדלו לשהות ביעד לפחות 7 ימים, כדי שתוכלו להקדיש זמן מה לבירוקרטיה שנלווית להליך הרכישה וגם כדי שיתאפשר לכם ליהנות מהיעדים התיירותיים, האוכל והנופים עוצרי הנשימה של דובאי.

חופשה בדובאי

בשלב ה – 4: תבחרו בנכס המתאים ביותר

את השלב הרביעי תוכלו ליישם בדובאי עצמה או לאחר הנחיתה בארץ. ההמלצה שלנו היא "לעכל" את האפשרויות ולבחור את הנכס המתאים רק לאחר שתגיעו לישראל. שכן, כך יתאפשר לכם לעבור לאט – לאט על כל הפרטים ולהבין מהו הנכס הנכון עבורכם. כך תוכלו גם להתייעץ עם חברים וקרובי משפחה מבלי למהר לחתום על הטפסים. שכן, גם כך ניתן לבצע את ההליך הזה מרחוק.

 

לסיכום

רכישת נכס בדובאי הפכה להיות שם דבר בקרב ישראלים רבים ויש לכך סיבות הגיוניות. שכן, ההיצע שקיים ביעד הנבחר הוא עצום, יוקרתי ורחוק שנות אור מהנכסים שמוכרים לנו בישראל. מדריך זה הציג בפניכם את כל המידע שיאפשר לכם לרכוש את הנכס המתאים, כך שתצטרכו כעת רק לבצע בחירה נכונה ולהכין את עצמכם לקראת חתימות החוזים.

נכס בדובאי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לפרק חברה
עסקים
כיצד מפרקים חברה?

חברה עסקית מוקמת, על פי רוב, במטרה לבצע עסקים עם חברות אחרות, ארגונים ואנשים פרטיים, ובמטרה להרוויח כמה שיותר כסף. אולם, אף פעם אי אפשר לדעת מה יוליד יום, והאם

בית מלגו
ביטוחים
כללי ברזל לרכישת ביטוח דירה

ביטוח דירה מאפשר לכל אחד לדעת שהנכס היקר לו ביותר, בית המגורים, נמצא בידיים טובות. כל נזק לדירה יכול להוביל להוצאות עצומות, לצורך בשיפוצים בשווי מאות אלפי שקלים, ולהמון עוגמת

יד ובית
משכנתאות
משכנתא לרווקים מול משכנתא לזוגות – מה ההבדלים?

בין אם אתם רווקים ובין אם זוגות צעירים אתם זכאים למשכנתא בסבסוד המדינה ולמשכנתא מהבנקים למשכנתאות. למרות זאת, ישנם הבדלים בשיטת הניקוד לזכאות למשכנתא מהמדינה בין רווקים לזוגות צעירים עליהם