מתכננים חופשת צלילה בחו"ל? קבלו 4 טיפים חשובים

יציאה לחופשת צלילה בחו"ל מצריכה התארגנות מקדימה, שתאפשר ליהנות מהשהות באופן מקסימלי. כל אחד יודע שזו השאיפה, אך מעטים הם אלה שמכירים את הטיפים שמובילים להכנה נכונה. בשורות הבאות נציג בפניכם את 4 הטיפים שעליכם להכיר מקרוב, כדי שתוכלו לצלול ביעד הנבחר בידיעה שסגרתם את כל הפינות מראש.

 

הטיפ ה – 1: תבדקו את תוקף הדרכון

שמענו לאחרונה על נופשים שתכננו לצלול במדינות מסוימות וגילו שהדרכון שלהם אינו מאפשר כניסה למדינת היעד. נסביר שיש מדינות שמציבות תנאי כניסה קפדניים, למשל, החזקת דרכון שהתוקף שלו צפוי לפוג מעל יותר מ – 6 חודשים.

לכן, עליכם לבדוק את מדיניות הכניסה ליעד הנבחר ולאחר מכן, לבחון אם יש צורך בהנפקת דרכון חדש. שימו לב, מומלץ לעשות זאת בהקדם האפשרי, טרם רכישת כרטיסי הטיסה, כדי שתוכלו לשנות את התוכניות במידה ויתגלה שלא תספיקו להאריך את הדרכון בזמן.

חופשת צלילה

הטיפ ה – 2: תרכשו ביטוח צלילה בינלאומי טרם היציאה מהארץ

לא ניתן להתמקד בחופשת צלילה, מבלי להציע לכם לרכוש מראש ביטוח צלילה RDI בינלאומי שנחשב למומלץ ביותר. נסביר שביטוח זה יקנה לכם שקט נפשי ויעניק כיסוי למקרים רפואיים ואף יאפשר קבלת החזר במידה והציוד שהשכרתם נפגם או נאבד במהלך הצלילה. רגע לפני שנעבור לטיפ הבא, נדגיש שתוכלו לבחור בין 2 סוגי הביטוחים הבאים בהתאם לסוג החופשה שלכם:

  • ביטוח דו שבועי
  • ביטוח שנתי

בחרנו להציג זאת בפניכם, כדי להדגיש שתצטרכו לבחור בביטוח שנתי במידה ותיסעו לתקופה שעולה על 14 יום.

 

הטיפ ה – 3: תבררו פרטים על אתר צלילה מומלץ

כידוע, יש היצע רחב של אתרי צלילה ברחבי העולם. חלק נחשבים למומלצים, בעוד אחרים עשויים למסור לידיכם ציוד פגום, כך שראוי להימנע מהם. מוטלת עליכם האחריות בהגעה לאתר צלילה שנחשב לשם דבר בתחום. לכן, תצטרכו להקדיש כמה דקות בחיפוש אחר חוות דעת אמינות שיאפשרו להבין אודות טיבו של אתר הצלילה שבחרתם.

 

הטיפ ה – 4:  תשאירו את הציוד בארץ

יש צוללנים מקצועיים שרוצים להשתמש בציוד שלהם בכל צלילה, כך שהם סוחבים עמם את הציוד האישי ממקום למקום. אם אתם עונים על קריטריון זה, כדאי שתדעו שמומלץ להימנע מתרחיש שכזה. שכן, אתם עשויים לגלות שהציוד יועבר מיד אל יד באופן לקוי, בעת ההעברה למטוס.

זו הסיבה שממליצים להשאיר את הציוד בארץ ולהשתמש בציוד מקצועי שיימסר על ידי נציגים שעובדים באתר הצלילה הנבחר. כך תחסכו לעצמכם הרבה כסף, סחיבה ממושכת ועוגמת נפש.

 

מילים אחרונות לסיום

תכנון של חופשת צלילה בחו"ל מצריך היכרות ויישום של 4 הטיפים שהוצגו במדריך זה. כעת אתם מכירים בהכוונה שתאפשר לכם ליהנות מחופשת צלילה בלתי נשכחת. כך שתצטרכו רק ליישם את הטיפים באופן מדויק ולעלות על המטוס בראש שקט.

חופשת צלילה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בית וצרור מפתחות
נדל"ן
מה זה מולטי פמילי ומה היתרונות בהשקעה כזו

אחד מהשינוים המשמעותיים בשוק הנדל"ן שנעשה בשנים האחרונות קשור לעלייתם של הסדרי המולטי פמילי – הסדרים שבהם משקיעים בנכסים עצומים שכוללים מאות יחידות דיור – במקום השקעה שממוקדמת ביחידות דיור

לחיצת יד
נדל"ן
למה להשכיר בפתח תקווה?

אם המושבות, פתח תקווה, העיר הגדושה ועמוסה בבתי קפה ומסעדות, קוראת לכם לשכור בה משרדים. אבל, האם כדאי? מה הם היתרונות שבהשכרת משרדים בפ"ת? הנה כל המידע לגבי השכרת משרד