מתי צריך להשתמש בבידוד אקוסטי גולמט וכמה זה עולה

בידוד אקוסטי מסייע בהפחתת רעש בתוך מבנה על ידי ספיגת הרעשים וצמצום הרעש. משמש בדרך כלל במסגרות שונות כדי לשפר את הנוחות האקוסטית ולשלוט ברמות הרעש. ריכזנו כאן את הסיבות לשימוש בבידוד אקוסטי גולמט.

 

בידוד מפני רעש

בידוד אקוסטי מונע חדירת רעשים. מדובר בשכבת חומר מבודד אותה מכניסים מתחת לרצפה, בין הקירות או התקרה עצמה. בידוד אקוסטי מצמצם את הרעש בחלל החדר – הוא גם מונע מהרעש לצאת. וגם מונע מרעש חיצוני להיכנס לחדר. בבחירת בידוד אקוסטי, ישנה חשיבות רבה לסיבה בשלה מעוניינים בבידוד. כי ככל שהרעשים יהיו גבוהים יותר, כך יהיה צורך בבידוד אקוסטי איכותי יותר.

בידוד מפני רעש

בידוד מפני קור או חום

להגנה תרמית מפני חום או קור, משלבים בעת בניית דירה, בידוד אקוסטי בקירות החיצוניים וכך גם אם בחוץ הטמפרטורה נמוכה, תצליחו לשמור על טמפרטורה נעימה בחלל הדירה. היעילות האנרגטית משתפרת וכיום יש תקנים המחייבים שילוב בידוד מינימלי.

 

מתי מכניסים בידוד אקוסטי להגנה מרעשים?

בנייני מגורים:

ניתן להשתמש בבידוד אקוסטי בין קירות, רצפות ותקרות כדי להפחית את העברת הקול בין החדרים. זה עוזר במזעור הפרעות מדירות סמוכות.

 

חללים מסחריים:

משרדים, חדרי ישיבות וחללים מסחריים אחרים משתמשים לרוב בבידוד אקוסטי כדי ליצור סביבה פרודוקטיבית ונוחה יותר על ידי הפחתת הרעש מאזורים סמוכים.

 

מוסדות חינוך:

כיתות, אולמות הרצאות וספריות בבתי ספר ואוניברסיטאות ישלבו בידוד אקוסטי במבנה כדי לשפר את סביבות הלמידה ולמזער את הסחות הדעת הקיימות ממילא.

 

מרכזים רפואיים:

בתי חולים, מרפאות ומרכזי בריאות משתמשים בבידוד אקוסטי כדי לשמור על פרטיות המטופל ולהפחית את רמות הרעש בחללים משותפים.

 

מרכזי תיירות:

בתי מלון, אתרי נופש ומוסדות אירוח אחרים משתמשים בבידוד אקוסטי כדי לספק חוויה שקטה ונוחה לאורחים.

 

חללי בידור:

בתי קולנוע ביתיים, אולפני הקלטות וחדרי בידור משלבים לרוב בידוד אקוסטי כדי לשפר את איכות הצליל ולמנוע רעשי רקע.

 

חללי תעשייה:

מפעלים ומתקנים תעשייתיים יהיו עם בידוד אקוסטי כדי לשלוט ברעש שנוצר ממכונות וציוד, וליצור סביבת עבודה רגועה יותר לעובדים.

מתי מכניסים בידוד אקוסטי להגנה מרעשים

כמה יעלה בידוד אקוסטי?

עלות הבידוד האקוסטי תשתנה בהתאם למספר גורמים:

  • סוג החומר: החומרים שונים והעלויות משתנות בהתאם. צמר סלעים, צמר מינרלי ולוחות קצף – לכל אחד עלות אחרת. חומרים באיכות גבוהה יותר ומותגים ידועים עשויים להעלות את המחיר.
  • עובי הבידוד: בידוד עבה יותר מספק בדרך כלל בידוד טוב יותר אך הוא גם עשוי להיות יקר יותר.
  • אזור לבידוד: גודל החלל המיועד לבידוד ישפיע על העלות הכוללת.
  • עלויות התקנה: עלויות העבודה עבור ההתקנה יכולות להשתנות בהתאם למורכבות הפרויקט.

 

טווח מחיר בידוד אקוסטי

בידוד אקוסטי גולמט מציע בידוד במחירים משתנים. תוכלו לבחור בצמר זכוכית בעלות של שלושים שקל למ"ר – שזו הבחירה הזולה ביותר. בעוד שהבחירה היקרה תהיה יריעת בידוד שיכולה להגיע אף ל-300 שקל למטר. אם אתם מעוניינים לשלב תקרה או קיר גבס, המחיר גם הוא ישתנה בהתאם.

מתי צריך להשתמש בבידוד אקוסטי גולמט וכמה זה עולה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חמישים גרם זהב
טיפים פיננסים
מה היא אונקיית זהב ומתי נרכוש אחת?

אונקיה הינה יחידת מידה אשר נטבעה באימפריה הרומאית למדידת נוזלים בעיקר, אך גם זהב. מאז ועד היום אנו נעזרים ביחידת המידה האוניברסלית הזו על מנת למדוד זהב. לאורך ההיסטוריה נחשב

לחיצת יד
השקעות
5 דרכים לגייס משקיעים לסטארטאפ

בידכם רעיון טוב, אתם בטוחים כי מדובר בדבר הגדול הבא, וברצונכם להקים חברת סטארטאפ? על מנת שתוכלו להפוך את הרעיון שלכם למציאות, בפניכם דרך ארוכה הכוללת מספר שלבים. אחת מהן,

קניית דירה
נדל"ן
שכונות מובילות למגורים בחולון

חולון היא אחת הערים המושכות אליה זוגות צעירים, בעיקר מכיוון שהיא קרובה לאזורי בילוי ולצירי תנועה מרכזיים. כמו כן, מחירי הדירות מתאימים לזוגות צעירים ולמשפחות עם ילדים צעירים. המאמר יפרט