מה משפיע על מחיר ביטוח הבניין המשותף?

עומדים לפני בחירה של פוליסת ביטוח בניין משותף ורוצים להיות בטוחים שאתם מבצעים את הבחירה הנכונה? עצרו! כדי לבחור נכון, חובה לדעת מה מכסה הביטוח שלכם, כמו גם מהי העלות שלו ואת מה היא מכסה. רק לאחר הבחינה של הפרמטרים הללו, תהיה לכם בהירות מלאה הן לגבי הסכום החודשי שלכם והן לגבי היקף הכיסוי הביטוחי שמעניקה הפוליסה.

 

חשבתם על ביטוח בניין משותף?

אם גם אתם הגעתם למסקנה שביטוח בניין משותף הוא מה שנדרש לבניין שלכם, הגעתם למסקנה הנכונה. ביטוח בניין משותף מאפשר לכם להיות בטוחים, כי גם במקרים בהם חלילה יפקדו את הבניין שלכם נזקים ברכוש או בגוף, תמיד יהיה מי שיישא בעלויות השיפוצים או הפיצויים ויאפשר לכם חיסכון מוגבר כמו גם מניעה של עוגמת נפש מיותרת.

בִּניָן

ביטוח בניין משותף – כמה זה עולה?

שאלת השאלות של ביטוח בניין משותף, היא: כמה עולה הביטוח? למעשה, חשוב שתדעו כי המחיר של הביטוח בניין משותף כלל אינו אחיד ותוכלו למצוא טווח רחב של מחירים, כאשר מחיר חודשי יותר גבוה, לא מצביע על כסף מיותר שאתם משלמים לשווא, אלא להפך – על פוליסה איכותית אשר מכסה כמה שיותר תרחישים אפשריים.

 

ביטוח בניין משותף בסיסי

כאשר אתם פוגשים מחיר נמוך במיוחד של ביטוח בניין משותף, כנראה שמדובר בפוליסה בסיסית אשר כמעט ואינה מכסה תרחישים אפשריים. ביטוח בניין משותף בסיסי בדרך כלל יעלה מעט מידי חודש, אך גם יכסה מעט – מה שאומר שחוץ ממקרים נפוצים כמו רעידת אדמה או שיטפון, הפוליסה לא תכסה עלויות של תרחישים אחרים.

 

ביטוח בניין משותף מקיף

קיבלתם הצעת מחיר של ביטוח בניין משותף שעולה סכום ניכר מידי חודש? ייתכן כי דווקא הכיסוי הזה הכי ישתלם לכם, כיוון שהוא מקיף כמה שיותר תרחישים אופציונליים. מה שאומר שבמקרה בו חלילה יתרחש מקרה מזיק ובלתי צפוי בבניין, התמורה שתקבלו תהיה שווה ובענק – כנגד כל החודשים ששילמתם על ביטוח בניין משותף, כי תקבלו כיסוי על הנזק שהתרחש, מה שהיה נמנע לולא התשלום החודשי המקיף.

 

מה הכי משפיע על המחיר של ביטוח בניין משותף?

למעשה, מה שהכי משפיע על המחיר של ביטוח בניין משותף הוא רמת התמורה שהוא מעניק. ככל שהתמורה גבוהה יותר, כך גם המחיר הנגזר גם יהיה גבוה יותר, אך במקביל גם הרבה יותר תרחישים יהיו מכוסים. ואם לדוגמא חלילה תתרחש תקלה בצנרת או באינסטלציה של הבניין, או שחלילה ייפצע מישהו ברחבי הבניין, גם את התרחישים הללו הביטוח בניין משותף יכסה ויישא בעלויות.

 

לסיכום

המחיר של ביטוח בניין משותף מושפע בעיקר מן התמורה הביטוחית של הפוליסה, כמו גם התרחישים אותם היא מכסה. ככל שהביטוח מכסה יותר תרחישים, כך גם המחיר יהיה גבוה יותר אך התמורה תהיה שווה את עצמה במקרה בו חלילה אחד התרחישים יתממש.

ביטוח מבנה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סלון של בית
טיפים חמים במשכנתא
משכנתא בלון – שווה להכיר את האופציה הזאת

כבר הרבה חודשים אתם מדברים אחד עם השנייה על כך שהדירה שלכם קטנה מידי? או על כך שהייתם רוצים לעבור לבית רחב ידיים שנמצא בשכונה אחרת? אם כך, ברור מדוע

ביטוח חבות מעבידים
ביטוחים
מה הוא ביטוח חבות מעבידים

ביטוח חבות מעבידים הוא סוג של פוליסת ביטוח המעניקה כיסוי למעסיקים למקרה שעובד נפצע או חולה כתוצאה מעבודתו. כיסוי ביטוחי זה נדרש לרוב על פי חוק ונועד להגן הן על

חידוש מיבנה
טיפים פיננסים
מה ההבדל בין תמ"א 38/1 לתמ"א 38/2

לפי מומחים סביר מאוד שבשנים הקרובות תתרחש בישראל רעידת אדמה משמעותית, וזאת בשל השבר הסורי אפריקני לאורך ישראל. למרבה הצער, לא ניתן למנוע רעידות אדמה אך כן ניתן להיערך אליהן

מחשבון ובית
טיפים פיננסים
מכללות ללימודי ייעוץ משכנתאות

אין כמעט אדם בארץ שלא זקוק למשכנתא, וכמו הביקוש כך גם ההיצע ומשום כך נפתחו הרבה מאוד מכללות ללימודי ייעוץ משכנתאות, אשר בוגריהם כבר משתכרים יפה מאוד גם כהשלמת הכנסה