מה כרוך בקניית דירה ביוון?

כולנו חולמים על נכס להשקעה, זהו אחד היעדים הישראלים שטבועים בנו מגיל 0. הבעיה המשמעותית היא מחירי הדיור בישראל. אנחנו שומעים בכמה כסף הורים שלנו קנו את הדירה שלהם וזה נשמע לנו בדיחה. מחירי הדיור נמצאים בנסיקה מתמדת, ולא נראה שמשהו יצליח לעצור את הנסיקה או להוריד קצת את המחירים.

אחד הפתרונות לבעיה הוא רכישה של נכס להשקעה בח"ול. יוון נחשבת למדינה מעולה להשקעה כזו, והכנו לכם מדריך קצר שבו תלמדו מה כרוך בקניית דירה ביוון.

 

השלב הראשון – איפה לקנות דירה

בשלב הראשון והבסיסי ביותר חשוב להבין איפה בדיוק אנו מעוניינים לבצע קניית דירה ביוון. יוון היא מדינה גדולה וצריך להבין בערך מה הכיוון שלנו. אנו ממליצים לכם ללכת בכל פעם צעד אחד קדימה. מרמת האזור, לרמת העיר, ולרמת האזור העירוני.

זה צריך להגיע כמובן יחד עם החלטה איזה סוג נכס אתם מעוניינים לרכוש: דירת נופש, מגורים לסטודנטים, או נכס אחר. חשבו על הנושא ולמדו אותו, וכך תוכלו לצמצם לעצמכם את האפשרויות ולהגיע להבנה איזה נכס בדיוק אתם מחפשים.

דִירָה

השלב השני – איתור הנכס

לאחר שהחלטתם באיזה סוג של נכס אתם מעוניינים הגיע הזמן למצוא אותו. אנו ממליצים לכם להקדיש כמה ימים לעניין ולהגיע ליוון לטובת סיור. טוסו למקום שבו החלטתם להשקיע, ותסיירו בו כמה ימים. מומלץ להגיע בנחת ובראש שקט לסיור ולא לבצע אותו בלחץ. אנו ממליצים גם לשהות במקום ולהתחבר לאווירה שלו, מה שיקל עליכם להבין מה בדיוק קורה ואיפה כדאי להשקיע.

 

השלב השלישי – הכנות לרכישת הדירה

אם החלטתם שאתם הולכים לקנות דירה ביוון ישנם כמה דברים שצירך לעשות לפני כן. כדי לרכוש דירה ביוון תצטרכו להחזיק בחשבון בנק יווני ולקבל מספר מס יווני. כדי לפתוח חשבון בנק יווני תצטרכו להוציא אישורים וטפסים שונים, ולתרגם אותם ליוונית. אחרי שיהיו לכם חשבון בנק ומספר מס יווניים אתם יכולים לרכוש דירה ביוון.

 

השלב הרביעי – רכישת הדירה

אחרי שאתם סגורים על הנכס ויש לכם את כל מה שצריך מבחינה בירוקרטית, הגיע הזמן לחתום על חוזה. אנו ממליצים לשכור את שירותיו של עורך דין מקומי שינסח את חוזה הרכישה ויבצע לנכס בדיקה משפטית יסודית.

 

מה זה גולדן ויזה?

כדאי לדעת שאם אתם משקיעים בנדל"ן ביוון יש לכם סיכוי לא רע לקבל גולדן ויזה. מי שמשקיע סכום של מעל ל- 250,000 יורו בנדל"ן ביוון מקבל גולדן ויזה. מדובר על ויזת מגורים תמורת השקעה, המאפשרת לכם לגור ביוון 5 שנים ואפשרות להאריך ב- 5 שנים נוספות. ישנן הטבות נוספות למחזיקי גולדן ויזה וללא ספק מדובר על הטבות משמעותיות ושוות מאוד.

סיכום

השקעה בנדל"ן ביוון תניב לכם גם תשואה יפה וגם גולדן ויזה. בקיצור – אחלה דיל!

דירה ביוון

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
sea one private club
נדל"ן
עתיד הנדל"ן: מגמות וחידושים מעצבים את התעשייה

נוף הנדל"ן, כמו תעשיות רבות אחרות, עובר מהפך משמעותי, המונע ממגמות וחידושים הנובעים מהתקדמות טכנולוגית וערכים חברתיים משתנים. מגמות אלו מציעות הן אתגרים והן הזדמנויות עבור העוסקים בתחום ולכן כדאי