מה היא לשכת שכר חיצונית?

הרבה בתי עסק מעוניינים לקדם את עצמם ובודקים איך ניתן לחסוך בהוצאות. אחת הדרכים לחסכון בעלויות הפקת התלושים היא פנייה ללשכת שכר חיצונית. מהי לשכת שכר חיצונית ואיך היא מסייעת לבעלי עסקים? ריכזנו לכם כאן מידע בנושא, נקווה שהוא יהיה לתועלת. אז בואו נתחיל.

 

מהי לשכת שכר חיצונית?

לשכת שכר חיצונית היא משרד רואה חשבון המציע שירותי הפקת תלושי שכר למעסיקים קטנים וגדולים. לשכת שכר חיצונית מתגלה כמשתלמת ממספר סיבות  כשהעיקרית שבהם היא המחיר. הרי כדי להפיק את התלושים עבור העובדים, צריך חשב שכר. עד לא מזמן מעסיקים חשבו שלצורך כך הם צריכים להעסיק חשב שכר בעסק שלהם לצורך כך, אך זה ממש לא נכון.

משרד שכר

עלויות העסקת חשב שכר

בעלי עסק היו דואגים להעסיק חשב שכר לצורך חישוב המשכורות וכך חשב השכר היה נהנה לאורך כל החודש מחוסר עבודה כשרק בתאריכים שלפני המשכורות הייתה לו עבודה רבה שהצריכה תגבור פעמים רבות. גם עסקים המונים מעל 100 עובדים מגלים שלא משתלם להעסיק חשב שכר שצריך לשלם לו משכורת בהתאם לוותק המקצועי שלו, עמדת עבודה, תנאים סוציאליים ועוד.

את כל זה ניתן לחסוך ולפנות אל לשכת שכר חיצונית לחברות הייטק המציעה שירותי ניהול חשבונות עבור העסק.

 

מה לשכת שכר חיצונית מציעה?

  • חישוב משכורות באופן מקצועי על ידי חשב שכר וותיק ומקצועי.
  • התנהלות מול הרשויות והעברת דו"חות
  • התנהלות מול חברות הביטוח וההפרשות לפנסיה
  • חיסכון בעלויות הפקת התלושים.
  • הפקת תלושים במחיר נמוך בהתאם לכמות התלושים הנדרשת
  • ליווי מקצועי לאורך כל התקופה של יועץ מס מומחה בדיני עבודה ושכר.
  • הפקת תלושים בזמן ללא עיכובים מיותרים.

משרד שכר

איך זה עובד?

כדי שלשכת השכר החיצונית תעניק לכם שירות תצטרכו לפנות אליה ולהעביר לה את חוזי העבודה שלכם מול העובדים, פירוט שעות העבודה ואת כל השאר היא כבר תבצע. כאשר אתם פונים ללשכת שכר חיצונית אתם נהנים מעבודה מקצועית במחיר נמוך.

 

מה חשוב לבדוק בבחירת לשכת שכר חיצונית?

בבחירת לשכת שכר חיצונית חשוב לבדוק נתונים מסוימים:

  •  מקצועיות – חשוב לבחור לשכת שכר חיצונית מקצועית בעלת ניסיון וותק מקצוע. לשכת שכר חיצונית צריכה להתמחות בנושאים שונים כמו מס, ביטוח לאומי, תנאים סוציאליים ועוד.
  • אחריות  – עמידה בזמנים היא קריטית. אף אחד לא ירצה להיות חשוף לתביעה בשל הלנת שכר. חשוב שהתלושים יהיו מוכנים בזמן ולכן חשוב לפנות ללשכת שכר חיצונית העומדת בזמנים.

 

לסיכום

לשכת שכר חיצונית היא אופציה נהדרת לחיסכון בהוצאות הפקת התלושים. כפי שסיכמנו כאן ניתן לראות כי יש יתרונות רבים להפקת תלושי שכר דרך לשכת שכר חיצונית. בחיפוש אחר לשכת שכר חשוב לבדוק את מקצועיות החברה והעמידה בזמנים. אל תתפשרו על הנתונים החשובים לכם.

משרד שכר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גישור בהלוואות ראשית
כללי
כל מה שרציתם לדעת על הלוואת גישור

מחפשים את הדרך לממן את הדירה החדשה שאתם רוצים לקנות אך עוד לא הצלחתם למצוא קונים לדירה הישנה? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא היחידים שמוצאים את עצמם במצב הזה.

משכנתאות
משכנתא – איך עושים את זה נכון

אחרי שאתם משלמים שכר דירה מזה כמה שנים טובות הבנתם גם אתם שזו לא הדרך? אתם רוצים להיות בעלי נכס, לגור בדירה ששייכת לכם וליהנות מהידיעה שאף אחד לא יוכל

החזרי מס שבח ראשית
כללי
החזר מס שבח – מדריך

מכירה של נכס מקרקעין טומן בחובו גם את הנושא של תשלום מס שבח. אך, ניתן להקל בעלויות ע"י התייעצות עם חברות אשר מתמחות בתחום. מהו החזר מס שבח ומי זכאי?

תכונה
נדל"ן
איך מקבלים משכנתא בדרגה שניה?

רוב האנשים בארץ לוקחים משכנתא בדרגה ראשונה, המיועדת עבור מי שמעוניין לקחת הלוואת משכנתא מהבנק לצורך רכישת נכס. במקרים אלו, הדירה משועבדת לבנק, בתור ערובה להחזר ההלוואה. משכנתא בדרגה שניה