מה גודל ההשקעה בבניית בריכה פרטית בבית

כולם כבר יודעים: בריכות שחייה – לא לעשירים בלבד.

אם כך, האם באמת כל משק בית יכול להרשות לעצמו להתקין בריכת שחייה בחצר?

 

בתוך החום של הקיץ, שכבר נמצא כאן ובגדול, ביקושן של בריכות שחיה פרטיות בישראל רק עולה ועולה, והדבר כמובן מצביע על מחיר נמוך ושווה לכול כיס. האמנם כך הדבר? נראה שהשקעה בבריכה פרטית היא עדיין לא דבר של מה בכך, והמחיר שלה משתנה, בהתאם למאפיינים, הגודל והתוספות שנבחרות. בסך הכול, השקעה בסיסית בבריכות שחייה יכולה להיות נמוכה במיוחד, אם בוחרים במרכיבים הזולים יותר.

 

סוג הבריכה

הבחירה הראשונה שעשויה בהחלט לקבוע את גודל ההשקעה בבריכה, היא סוג הבריכה הנבחר. הבחירה כאן היא בין בריכות פיברגלס, או בריכות מתועשות – שהן בריכות קלות ומוכנות – לבין בריכת בטון שיוצקים לבור ייעודי בחצר. ההבחנה בין סוגי הבריכות חשובה מאד, שכן בריכות בטון הן לרוב יקרות נורא, בעוד שבסדרי הגודל של רוב החצרות, בריכה מתועשת מספיקה בהחלט, וגם שווה את המחיר. מחירן של בריכות אלו יכול להגיע גם לרבע או מחצית ממחיר בריכת הבטון, ובכך כמובן לחסוך עלויות רבות.

 

תחזוקה וטיפול

עלות נוספת, שגם היא מרכיב חשוב במחיר הבריכה, היא עלות התחזוקה השוטפת, הניקיון והטיפול בבריכה. בריכות שחייה מצריכות טיפול שוטף במים, ברמות הכלור והמלח וכן בניקיון הבריכה עצמה. כיום, קיימים מוצרים רבים בשוק המאפשרים תחזוקה שוטפת בלא הרבה מאמץ.

כדאי לבחור במוצרים שיתאימו לסוג הבריכה שנבחרה, ולדאוג לטיפול וניקיון לפחות פעם בחודש. בהינתן טווח המחירים הרצוי, אפשר כמובן גם לרכוש שירותי ניקיון ותחזוקה לבריכה, אותם מציעות חברות שונות ורבות, גם כן – במחירים נוחים וזמינים.

 

בטיחות הבריכה

הוצאה נוספת המשפיעה על גודל ההשקעה היא רמת הבטיחות של הבריכה. בריכות יכולות להיות מסוכנות, במיוחד בבית בו מסתובבים ילדים קטנים שאינם יודעים לשחות. לפיכך, כדאי תמיד למגן את הבריכה בשכבת הגנה שתמנע נפילות למים בהיסח דעת, או ביקור קצר של הילדים בלי שההורים יראו.

מבחינה זו, כיסוי בריכה יכול להוות שכבת הגנה טובה ובמקביל גם להוות שכבה השומרת על הבריכה נקייה ובריאה. כיסויי בריכה יכולים להגיע כתוספת בזמן הבניה, ואפשר גם לקנות אותם בנפרד. לכיסויים אלו טווחי מחירים משתנים המשפיעים גם הם על עלות ההשקעה. בנוסף לכיסוי, אפשר להוסיף גדר מסביב לבריכה, שתעזור לווסת את הנכנסים והיוצאים, ולשמור שאיש לא נופל למים בהיסח הדעת.

 

השקעה בהתאם לכיס

ראינו, אם כן, כי מחירי בריכות השחייה יכולים להיות גבוהים במיוחד, והצד השני, בהתאם להעדפות, יכולים גם להיות נמוכים ומזמינים. השאלה המשפיעה ביותר היא כמובן איזה סוג של בריכה רצויה, ומה המאפיינים הנבחרים שלה. בהתאם לצרכי הבית, החצר והמשפחה, כל משק בית יכול למצוא את הבריכה המתאימה לו, ובעזרת תכנון כלכלי נכון, להנות מהשקעה כדאית וכיפית במיוחד.

 

סוויטה פרטית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חידוש מיבנה
טיפים פיננסים
מה ההבדל בין תמ"א 38/1 לתמ"א 38/2

לפי מומחים סביר מאוד שבשנים הקרובות תתרחש בישראל רעידת אדמה משמעותית, וזאת בשל השבר הסורי אפריקני לאורך ישראל. למרבה הצער, לא ניתן למנוע רעידות אדמה אך כן ניתן להיערך אליהן

בית מעץ
טיפים פיננסים
איך יועץ משכנתאות יכול לחסוך לך עשרות אלפי שקלים?

רוב רוכשי הדירות בישראל, מסתייעים בהלוואת משכנתא מהבנק, כדי לשלם את העלות הגבוהה של הנכס. משכנתא, פירושה התחייבות ארוכת טווח, אותה עלינו להחזיר באופן חודשי. בתחום המשכנתאות, ישנם הפרשים משמעותיים

ביטוח בעת יבוא
ביטוחים
למה חשוב לעשות ביטוח בעת ייבוא מסין לישראל

יבוא סחורות מסין לישראל, הוא מנהג נפוץ עבור עסקים המעוניינים לגשת למגוון רחב של מוצרים כדי לענות על דרישות הצרכנים ולשפר את התחרותיות שלהם בשוק הישראלי. עם זאת, לצד היתרונות

גיף
טיפים
רכב חדש 0 ק"מ: יתרון הרכישה מסוכנות רכב

הרבה פעמים רוכשי רכב מעוניינים להשיג רכב חדש 0 ק"מ בתשלומים חודשיים נמוכים. קיימות חברות רכב רבות המציעות עסקאות שונות בעת הרכישה, אך קיימים גם מספר יתרונות לא מבוטלים שניתן