כמה עולה ייעוץ משכנתא?

כיום יותר ויותר אנשים מכירים בחשיבות ההתייעצות עם יועתץ משכנתאות מקצועי לפני לקיחת משכנתא. יחד עם זאת, הרבה אנשים מהססים אם לקחת ייעוץ בגלל המחיר. מחיר ייעוץ הוא לא זול ולפעמים אנשים חושבים, אולי אני יכול לחסוך לעצמי את ההוצאה הזו? חשוב לדעת שהחיסכון האמיתי הוא דווקא פנייה אל יועץ משכנתאות טוב שגובה מחיר יקר. מכירים את היקר שהוא זול? זה בדיוק מה שקורה כאן. בואו, נסביר הכל.

 

מחירי ייעוץ משכנתאות לא מפוקחים

אם תחפשו יועץ משכנתאות תוכלו למצוא בקלות יותר מעשר כאלו. קיימת הצפה בנושא וכל מי שרוצה יכול להגדיר את עצמו כיועץ משכנתאות. מבחינה החוק לא נדרשת הסמכה מקצועית לכך ולכן, אתם חייבים להיות זהירים פי כמה. לא רק עניין ההסמכה לא מפוקח, אלא גם המחירים. אתם יכולים למצוא יועץ משכנתאות שגובה 5,000 ₪ לתיק משכנתאות, ואתם יכולים למצוא יועץ שגובה 10,000 על תיק משכנתא פשוט. כשאתם פונים לחפש יועץ משכנתאות, בדקו גם את המחיר הנדרש לתשלום. וכאן חשוב לציין, אמנם המחירים לא מפוקחים, אך מחירי ייעוץ משכנתאות הם די אחידים והם נגבים בהתאמה למורכבות התיק. כדי להבין למה זה עובד כך, כנסו לקרוא על ייעוץ משכנתא מחיר.

 

זול שהוא יקר

אל תתפתו לפנות אל יועץ משכנתאות בגלל המחיר הזול שהוא גובה. מחיר זול מידי עלול לעלות ביוקר בסופו של דבר. אולי השירות של יועץ כזה לא כולל הכל? בדקו מה יועץ הגובה מחיר זול מידי מציע לכם בתמורה, בררו אם יש לו לקוחות ממליצים שאתם מכירים והאם הוא אמין. אם תבררו, תשימו לב כי אין יועץ מצליח הגובה מחיר זול מידי ולכן מחיר זול יכול להחשיד. הייתם מעדיפים לשלם מחיר יקר באופן חד פעמי מאשר לשלם מחיר יקר לכל אורך תקופת המשכנתא, לא?

 

מה המחיר המקובל לתיק משכנתאות רגיל?

כמו שראינו מחירי הייעוץ הם די אחידים. לתיק משכנתאות רגיל וממוצע המחיר שיגבה נע בין 4,500 ל-8,000 ₪. חשוב לדעת כי קיימים גורמים שונים המשפיעים על מחיר הייעוץ.

 

מה יכול להשפיע על מחיר הייעוץ?

  • מקצועיות וותק יועץ המשכנתאות – כאשר תפנו אל יועץ מקצועי ועתיר ניסיון, המחיר יהיה שונה ממחיר ייעוץ מיועץ מתחיל…
  • סוג המשכנתא – קיימים סוגי משכנתאות שונות. אם אתם צריכים משכנתא מורכבת יותר כמו משכנתא לבנייה עצמית, התהליך יהיה ארוך יותר ולכן גם המחיר יושפע מכך.
  • דירוג אשראי נמוך – אם דירוג האשראי שלכם נמוך, יצטרכו לעבוד קשה יותר כדי לגייס עבורכם משכנתא משתלמת. במקרה כזה המחיר הצפוי הוא יקר יותר.
  • סירוב משכנתא – כאשר מדובר במשכנתא הנלקחת לאחר קבלת סירוב בעבר, שיטת הפעולה תהיה שונה ומחיר ייעוץ במקרה כזה יהיה הרבה יותר גבוה.
  • מספר הלווים – לא דומה משכנתא של לווה אחד למשכנתא מרובת לווים. במקרה כזה מחיר הייעוץ עלול לעלות.

קניית דירה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דיבורית
טיפים פיננסים
המדריך לרוכב המתחיל: אביזרי בסיס לאופנוע

החלטתם להתחיל לזוז על דו-גלגלי? איזה כיף, תגידו להתראות לפקקים ולחניה. אבל לפני שאתם מתחילים לרכב, קודם כל תרכשו את כל אביזרי החובה. אז מה האביזרים המומלצים ביותר לרוכבים?  

דולרים
טיפים פיננסים
האם מערכת מתח נמוך מוזילה את עלויות החשמל?

בתקופה האחרונה ישנה התעניינות רבה בכל הנוגע למערכת מתח נמוכה שהיא חלק מהבתים החכמים שכובשים את הארץ והעולם. יצאנו לבדוק את העניין באופן מקיף כדי לבדוק האם המערכת הזו מוזילה

נדל"ן
נדל"ן
כיצד לזהות הזדמנות משתלמת להשקעה בנדל"ן

בשנים האחרונות שעברו בגל כמות האירועים הדרמטיים בישראל ובעולם, שוק הנדל״ן עלה בקפיצה מאוד גבוהה של מעל לעשרה אחוזים. והפך את הנדל״ן למבוקש וידידותי לאלו שמחפשים השקעות בנכסים שונים. בגלל