כללי ברזל לרכישת ביטוח דירה

ביטוח דירה מאפשר לכל אחד לדעת שהנכס היקר לו ביותר, בית המגורים, נמצא בידיים טובות.

כל נזק לדירה יכול להוביל להוצאות עצומות, לצורך בשיפוצים בשווי מאות אלפי שקלים, ולהמון עוגמת נפש.

רכישת ביטוח דירה חייבת להיעשות בצורה מחושבת, כך שתדעו שהחברה לה אתם משלמים בכל חודש, תהיה לצידכם במידה ותזדקקו לשירותי אם יתרחש אסון ביום מן הימים.

 

בצעו הערכת שווי ראשונית

רכישת ביטוח דירה היא פעולה כלכלית, ויש להתייחס אליה ככזאת. לא יתכן שתבטחו נכס שלכם בלי להתחשב במה ערכו הנוכחי בשוק. ביטוח בתשלום חודשי קבוע, חייב להיקבע על פי ערכו הסופי של הנכס, ופוטנציאל הסיכון שלו. לכן, הדבר הראשון שעליכם לעשות לפני שאתם רוכשים ביטוח דירה, הוא להביא שמאי מקצועי או סוכן נדלן שיעמוד באופן מדויק על השווי הכספי של הדירה שלכם. אם ברצונכם להוסיף לביטוח הדירה שלכם גם ביטוח תכולה, על השמאי לכלול בהערכתו גם את תכולת הדירה, הערכה קשה ומורכבת בהרבה. במידה ואתם עדיין משלמים משכנתא, כדאי מאוד לכלול בביטוח הדירה שלכם גם ביטוח משכנתא, אשר לעיתים קרובות הבנק ידרוש מכם כתנאי להלוואה. במידה ואתם מתעניינים בביטוח משכנתא, ודאו שהוא תואם לכמות הכסף שעליכם להחזיר במסגרת ההסכם עם הבנק, והימנעו מתשלום עודף.

 

חפשו אחרי הצעות משתלמות ברשת האינטרנט

https://www.hommie.co.il הוא אחד מהאתרים המובילים בישראל, שמאפשר לכם לעשות ביטוח דירה איכותי בלחיצת כפתור. חשוב מאוד לזכור שכאשר מחפשים ביטוח דירה, אסור למקד את החיפוש רק במשרדי חברות ביטוח וסוכנים פרטיים. עליכם לפתוח את האפשרויות גם לחברות השונות העובדות דרך האינטרנט. חברות אלו מציעות לכם שירות מהיר, בלי צורך לצאת מהבית. תוכלו להשוות מחירים והצעות בין המוני חברות, ולבחור את ההצעה המשתלמת והמתאימה לכם ביותר. כאשר מחפשים הצעות לביטוח דירה באתרי אינטרנט, חשוב מאוד שזה יהיה אתר עליו אתם סומכים לחלוטין. בשום פנים ואופן אל תתחילו בתשלום ביטוח באתרים אשר אתם אינכם בטוחים במנגנון האבטחה שלהם, או בצורת שימור הלקוחות אותה הם מפעילים. זכרו שבאינטרנט, כל אחד יכול להקים אתר ולהסיר אותו תוך זמן קצר, בלי להשאיר זכר לכספי הביטוח שלכם שאבדו.

 

עדכנו את הביטוח על פי שינויים בנכס ובמצבכם הפיננסי

בחירה של ביטוח דירה, נתפסת בעיני רבים כפעולה שיש לעשות פעם אחת ודי. חשוב לזכור, יש לעדכן את הביטוח שלכם על פי המצב הנוכחי שלכם, גם מבחינה פיננסית, וגם מבחינת שווי הנכס. התשלום על ביטוח הדירה חייב להתאים למצבכם הפיננסי. במידה וסכום תשלום המשכנתא שנותר לכם הוא מינורי, חשוב שתשימו לב שהתשלום החודשי על ביטוח המשכנתא צריך לרדת בהתאם, מאחר והוא מבטח סכום זעיר. בדקו האם ערך הדירה שלכם נשמר, והאם יש מקום להורדת מחיר הביטוח, וכך תחסכו כסף, והרבה.

 

בית מבוטח

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איך לכתוב קורות חיים שיגרמו למעסיק הבא שלך להתקשר
טיפים פיננסים
איך לכתוב קורות חיים שיגרמו למעסיק הבא שלך להתקשר

קורות חיים משמשים ככרטיס הביקור שלכם מול מעסיקים פוטנציאליים, והטובים שבהם עשויים להקנות לכם כרטיס כניסה לתהליכי מיון בחברות השונות. לכן, חשוב להשקיע, לחשוב ולהתייעץ בתהליך כתיבת קורות החיים. אז

שתלים
כללי
השתלת שיניים – כל מה שרציתם לדעת

להשתלת שיניים ישנם כמה סוגים. רופא השיניים יכול להשתיל שתל דנטלי על שן אחת, על מספר שיניים, על השיניים הקדמיות, בלסת התחתונה, השתלת זירקוניה, השתלה בכל הפה והשתלה ביום אחד.