כיצד מומלץ לעשות ביטוח ב-2021?

יש כמה דרכים לרכוש ביטוח וחשוב להכיר את ההבדלים בין הפוליסות, המסלולים והתנאים. בנוסף, בשנת 2021 יש משמעות רבה לשאלה עם מי מתייעצים וממי מקבלים טיפים. מבולבלים? הנה המדריך המלא

 

התייעצות עם בעלי מקצוע היא הטיפ הכי חשוב לכל לקוח ובכל תחום. עם זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהעולם עצמו משתנה. על רקע שורה ארוכה של שינויים חברתיים, כלכליים ופוליטיים, מתבקש לשאול למשל איך מומלץ לעשות ביטוח בשנת 2021.

תחום הביטוח ייחודי בכך שהוא מתקדם בקצב מהיר. מה שהיה בעבר נחלתם של סוכני ביטוח הפך לכלי שנמצא במרחק לחיצת כפתור של כל מבוטח, בלי צורך ברקע טכני ועם חיבור לאינטרנט בלבד. מכאן והלאה, האחריות היא עלינו בתור מבוטחים.

 

אופציה ראשונה: סוכנות ביטוח

גם בשנת 2021 מומלץ לתת עדיפות לאפשרות של רכישת ביטוח דרך סוכנות ביטוח. אם מערבים סוכן ביטוח, יודעים טוב יותר על מה חותמים ומקבלים כתובת שאפשר לפנות אליה בכל שאלה או התלבטות. חוץ מזה, לסוכן הביטוח יש בדרך כלל קשרים בחברת הביטוח – מה שיכול לעזור לו להשיג עבורנו תנאים טובים יותר.

התייעצות עם נציגי סוכנות ביטוח, כמו ארנפלד סוכנות ביטוח בע"מ יכולה להיות כלי יעיל מאוד להשוואה בין סוגים שונים של פוליסות. באותה הזדמנות, אפשר לשמוע על הטבות, הרחבות וכיסויים ולהתאים את הפוליסה באופן אישי לגיל ולמצב הכלכלי שבו נמצאים.

 

אופציה שניה: חברת ביטוח

דרך נוספת שרלוונטית כיום היא לפנות ישירות אל חברת הביטוח. פניה אל חברת הביטוח יכולה להיות מבוססת על שיחת טלפון, על צ'אט באתרי האינטרנט או על תוכנות מסרים מיידיים בטלפון הנייד.

היתרון של פניה אל חברת הביטוח הוא בדרך כלל מחיר זול יותר. בגלל שאין סוכן ביטוח שמעורב בתהליך, הפרמיה על הפוליסה עשויה להיות נמוכה מהרגיל. מצד שני, קשה להתנהל ישירות מול חברת הביטוח, אין גורם אנושי אחד שאלינו ניתן לפנות בכל פעם מחדש וכל הזמן צריך להמתין בתור כדי לקבל שירות.

 

אופציה שלישית: ביטוח אונליין

בעידן של היום יש גם אפשרות לרכוש ביטוח אונליין ובלי לצאת מהבית. זו למעשה אופציה שמאוד דומה להתנהלות ישירה מול חברת הביטוח, אבל אפילו בלי לשוחח עם נציג אלא תחת פלטפורמה דיגיטלית אחת בלבד.

ביטוח אונליין לא מתאים לכולם והוא בעיקר מסורבל למבוגרים. אצל צעירים, הקושי הוא להבין איזו פוליסה תמלא את הצרכים שלהם הכי טוב גם עכשיו וגם בעתיד. לכן, מה שחשוב לעשות זה לא לוותר על הנוכחות של סוכן ביטוח מיומן.

בשורה התחתונה, כל אחד ואחת צריכים לבחור גם את הביטוח המתאים וגם את הנציגות. זה אולי דורש השקעה של זמן, אבל משתלם בטווח הארוך. בנוסף, חשוב להישאר עם אצבע על הדופק בנוגע לחידושים.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מערכת סולארית ביתית
כללי
מערכת סולארית מסחרית מול ביתית

בזכות אור השמש הרב בו התברכנו בישראל, מערכות הסולאריות הן השקעה ארוכת טווח עם תשואה שנתית ממוצעת של עד כ 8% לאורך 30 שנה. זו השקעה בטוחה וללא סיכונים. למעשה

התנהלות נכונה
יעוץ וטיפים
הדרך הנכונה להתנהלות מול הבנק

כל בעל עסק ללא יוצא מן הכלל, יודע שאחת המשימות הכי קשות בניהול העסק הוא ההתעסקות מול הבנק ובאופן כללי בכל עניין הכספים. אחת הסיבות לכך, היא שהכסף במידה רבה

פיננסית
כספים וחסכונות
התנהלות פיננסית נכונה שכל אחד צריך להכיר

לא קל לפתח מודעות פיננסית והרגלי צריכה חדשים, אך במציאות החיים, אלו דברים חשובים שכדאי לאמץ בכדי להתנהל בצורה חכמה. מעוניינים לעשות שינוי ולקחת שליטה על ההתנהלות הפיננסית שלכם? לפניכם

טיול מעבר לים
ביטוחים
השקעה משתלמת – הכירו את ביטוח הנסיעות לחול של פספורט קארד!

בעולם היום, השקעה בנסיעות חו"ל הופכת למשתלמת יותר מתמיד, בעיקר בעקבות הצורך הגובר בגיוון וגמישות בחיי הנסיעות. במקביל לתחרות התעשייתית המתגברת, קיימים כיום מגוון שירותים ומוצרים שמיועדים להציע ללקוחות פתרונות