כיצד לזהות הזדמנות משתלמת להשקעה בנדל"ן

בשנים האחרונות שעברו בגל כמות האירועים הדרמטיים בישראל ובעולם, שוק הנדל״ן עלה בקפיצה מאוד גבוהה של מעל לעשרה אחוזים. והפך את הנדל״ן למבוקש וידידותי לאלו שמחפשים השקעות בנכסים שונים. בגלל עליית המחירים וחוסר ההצלחה בעצירת עלייה זו, שוק הנדל״ן מרוויח.

כדי להבין מהי הזדמנות טובה להשקעה בנדל״ן צריך להכיר את האזורים שבודקים, הכרה של השוק אליו אתם רוצים להיכנס ולבדוק כמה סיכוי יש לנכס מסוים להטיב עם השוק או להעלות במחיר עם קנייתו.

 

מהי הזדמנות נדל״ן?

לפני שאנחנו בוחנים את כל הפרטים הקטנים, נרמה לדעת איך לבדוק אם משהו נכלל כהשקעה בנדל״ן או לא. ישנם כמה דברים שצריך לשים לב אליהם. מידע מהאזור עצמו, המון פעמים, טוב ללכת לשטח הבנייה או הנכס עצמו כדי לראות שקודם כל, לא משקרים לכם ומוכרים נכסים שלא קיימים.

בנוסף, נכון לבדוק את תכניות הבנייה, איך הקרקע, למי היא שייכת, ולראות שהבנייה תקינה. ולבסוף, כל הנתון שתוכלו למצוא בנוגע לשאר התכניות והבנייה מסביב לנכס שלכם.

 

באילו אזורים כדי להשקיע

בישראל, המחירים מאוד גבוהים עם תנאים לא מאוד מושכים בשוק הנדל״ן אבל, כפי שאי אפשר לחזות את השוק בכל מקום אחר בעולם, או לפחות קשה מאוד, כך גם בישראל. האזורים מתחלקים בהתאם.

במקומות הומי אדם במרכז הארץ יש ביקוש והיצע מאוד גבוהים והמחירים גם גבוהים אך משתלמים הרבה יותר. לדוגמה ב מתחם האלף ראשון לציון ישנן המון דירות להשקעה שקרובות להמון מתחים שבדרך כלל היו מעלים את המחירים לשחקים אך במתחם האלף, נשארים יציבים.

 

ייעוץ עם יועץ השקעות

דבר חכם שאפשר ורצוי לעשות כדי למצוא הזדמנויות השקעה טובות או להבין האם הזדמנות שמצאתם היא נכונה להשקעה, היא להיוועץ עם יועץ השקעות. הוא מכיר את השטחים בארץ שבהם ניתן להשקיע כנראה, יותר טוב מכם, הוא יודע מה תדרוש מכם ההשקעה והאם הסכומים שבידכם מתאימים וחשוב מכל הוא יכול לחזות בצורה יותר מדויקת מהאדם הרגיל מה הם סיכויי ההצלחה של הנכס.

 

הצעד הנכון לאחר זיהוי וייעוץ

עכשיו לאחר שמצאתם את הנכס שאתם רוצים להשקיע בו, חשוב לבדוק דברים אחרונים שהם אומנם קטנים, אך ההצטברות שלהם יכולה להשפיע ברמה דרסטית על ההחלטה שלכם. מהי העלות של ההשקעה, מתי היא תוכל להתרחש, רווח הנטו שאתם או אדם מקצועי צופה לאורך השנים, ירידה או עלייה של הרווח שאתם רוצים לקבל עקב המצב בכלכלי הישראל וכן הלאה.

 

לסיכום

אחרי שעברנו על איך ניתן לזהות הזדמנויות נדל״ן טובות, מה חשוב לעשות, ואיך לזהות אותן. עברנו על האזורים בהם כדי להשקיע אם בחרתם שברצונכם להשקיע בנכס נדל״ן. בנוסף, חשוב מאוד ללכת ליועץ השקעות כדי שלא תחפשו ותבצעו טעות בקנייה של נכס כה יקר או מסובך. ולבסוף, כמה חשוב לא למהר ולפעול בצורה שקולה ונכונה גם לאחר שהתייעצתם עם מומחים וזיהיתם את ההזדמנות הנכונה.

נדל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דירה חדשה
כללי
דירה חדשה או יד 2? כך תחליטו

נכון, שוק הדיור בישראל פשוט מרגיש תלוש מהמציאות לפעמים, במיוחד כאשר דירות 2 – 3 חדרים נמכרות בעלויות של כ-2 מיליון שקלין ומעלה באזור המרכז. יחד עם זאת, נדל"ן הוא

מחשבון ובית
טיפים פיננסים
מכללות ללימודי ייעוץ משכנתאות

אין כמעט אדם בארץ שלא זקוק למשכנתא, וכמו הביקוש כך גם ההיצע ומשום כך נפתחו הרבה מאוד מכללות ללימודי ייעוץ משכנתאות, אשר בוגריהם כבר משתכרים יפה מאוד גם כהשלמת הכנסה

ביטוח בעת יבוא
ביטוחים
למה חשוב לעשות ביטוח בעת ייבוא מסין לישראל

יבוא סחורות מסין לישראל, הוא מנהג נפוץ עבור עסקים המעוניינים לגשת למגוון רחב של מוצרים כדי לענות על דרישות הצרכנים ולשפר את התחרותיות שלהם בשוק הישראלי. עם זאת, לצד היתרונות