4 יתרונות בביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

נסיעה לחו"ל יכולה להיות דבר מלחיץ, ואין דבר שמשפר את ההרגשה יותר מאשר הידיעה שיש לך גב.

ברור שחשוב להתכונן מראש ולרכוש ביטוח, אבל זה לא מספיק.

כאשר הטיול מסתבך צריך תמיכה מהירה ולא מסורבלת, כי כנראה מלבד הפעלת הביטוח יהיו לכם עוד אלף דברים על הראש.

 

אם הביטוח מכסה את זה, למה שאני אשלם?

בביטוח הנסיעות המסורתי, כשאר המבוטח נאלץ להפעיל את הביטוח, הוא עושה זאת לאחר מקרה, אחרי שהוציא את הסכום שהוא תובע מכיסו. שיטה זו  מצריכה את המטייל להסתובב תמיד עם מזומן, מה שלא תמיד בטוח או חכם, כדי לשלם את מה שהביטוח היה אמור. החידוש שבמהפכת פספורטכארד היא ייתור ההסתמכות על המבוטח ומקורותיו הכספיים. מטייל שירכוש את פוליסת הביטוח יקבל מאת פספורטכארד כרטיס אשראי מיוחד שייטען בכסף בו יוכל המבוטח להשתמש במקרה של הפעלת הביטוח. כך מסתיימת סאגת שמירת הקבלות והוצאת הכסף, שלא בטוח שיחזור.

 

להיות איתך במיוחד כשלא קל

כאשר תצטרכו להפעיל את הביטוח כנראה תהיו במצב שלא נוח לכם, תקועים בארץ זרה באירוע רפואי או כאשר כל עולמם נעלם עם המזוודה. פספורטכארד שמים דגש מיוחד על זמינות, ורואים בו את אחד המרכיבים העיקריים בשירות שניתן למבוטח. מבוטח בפוליסה מקבל את האפשרות לתקשר 24/7 עם חברת הביטוח במגוון פלטפורמות נוחות, מוואטסאפ ופייסבוק עד לאפלקציית PASSPORTCARD POCKET המיועדת ללקוחות פספורטכארד בלבד.

 

מתאים לכל אחד

אנשים שטסים הרבה מבזבזים הרבה זמן על חידוש פוליסת נסיעות לחו"ל ולכן בפספורט יצרו תוכנית מיוחדת לנוסעים מתמידים. הפוליסה, שמתאימה במיוחד לחברות ואנשי עסקים, מציעה למבוטח תוכנית שנתית לנסיעות מתחת ל-30 ימים, בה אפשר לנסוע בראש שקט עם ביטוח שיופעל אוטומטית, בלי להודיע כל פעם לחברת הביטוח.

 

לעשות הכל ולהיות מבוטח תמיד

בביטוח רגיל חשוב לוודא מה הכיסוי שניתן, כאשר הרבה פעמים פעילויות שגרתיות כמו נסיעה על אופניים יוגדרו כספורט אתגרי וכך יכול הנוסע לגלות רק אחרי הטיפול שהפציעה אינה מכוסה. בפספורטכארד הכיסוי הבסיסי מקבל השלמות לכל תרחיש, מביטוח רפואי לספורט אתגרי וסקי ועד ביטוח לכל הציוד והכבודה שאתם לקחים איתכם. פספורטכארד נותנת לכל מטייל את האפשרות להתאים לעצמו את הביטוח המושלם בשבילו.

 

יש דברים שחבל לשחק איתם

הרבה מטיילים מרגישים שהם שורפים כסף כאשר מדובר בביטוח הנסיעות לחו"ל, אבל האמת היא שמדובר באחד המרכיבים הכי חשובים בטיול שמאפשר לנו לטייל בראש שקט. אף אחד לא רוצה להתקע בארץ זרה ברגע משבר בלי ליווי ותמיכה מהארץ, לכן תודעת שירות, זמינות ויעילות הם הדבר אשר אמור להשפיע עלינו כשאר אנחנו בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל. ולכן חשוב לבחור ביטוח נסיעות שתפור במיוחד לקהל המטיילים ומבין את הצרכים שלהם.

 

משפחה ויד

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סמל משפטי
עסקים
האם ניתן להיות בעל עסק לאחר הוצאה לפועל?

תהליך הוצאה לפועל בעקבות אי החזרת חוב, הלוואה או משכנתא מתנהל מול הלווה. מה המשמעויות מבחינת בעלות על עסק והאם ניתן לקבל אישור לעצמאי לאחר הוצאה לפועל? לקיחת הלוואות, משכנתאות

משכנתאות
משכנתא – כך תעשו את זה נכון

המחשבה על האפשרות של לקחת משכנתא נשמעת לכם האופציה היחידה שבעזרתה תוכלו באמת לקנות דירה? אם כך, דעו שאתם לא לבד. למעשה רוב האנשים בישראל בסופו של דבר פונים אל