רכב חדש 0 ק"מ: יתרון הרכישה מסוכנות רכב

הרבה פעמים רוכשי רכב מעוניינים להשיג רכב חדש 0 ק"מ בתשלומים חודשיים נמוכים. קיימות חברות רכב רבות המציעות עסקאות שונות בעת הרכישה, אך קיימים גם מספר יתרונות לא מבוטלים שניתן ליהנות מהם ברכישה מסוכנות רכב לעומת חברות רכב אחרות. הנה הם לפניכם.

היתרון הגדול שמציעות חברות הרכב לצרכנים הישראלים בעסקאות "רכב חדש 0 ק"מ" מושך רבים מבין אלו שמעוניינים לרכוש רכב חדש לבחון באילו חברות רכב ניתן למצוא את העסקה הטובה ביותר.

בעסקאות אלו ניתן להגיע לעיתים להטבות במחיר שיכולות להגיע לחיסכון של כמה אלפי שקלים לעומת מחיר היבואן הרשמי. אך כאשר באים לבחון את הנושא לעומק אנו מגלים שמבין כל "השחקנים" במגרש, דווקא סוכנויות הרכב מסוגלות להציע לקהל לקוחותיהם עסקאות שוות שיכולות להוות יתרון אל מול חברות הליסינג ויבואני הרכב.

 

מה זו עסקת 0 ק"מ?

כאמור, עם הגדילה של מספר המכוניות הנמכרות בעסקאות 0 ק"מ נפתחה האפשרות לקהל רוכשי הרכב למציאת רכבים חדשים בהוזלה משמעותית שיכולה להגיע לכדי הנחה של עשרות אלפי שקלים ממחיר הרכב המקורי.

המחיר הראשוני הניתן על ידי יבואני הרכב מספק רווח מספיק גבוה על מנת שסוכנויות הרכב וחברות הליסינג יוכלו להציע לרוכשי הרכב עסקאות יד ראשונה 0 ק"מ ועדיין לצאת מרווחים. כיצד הם עושים זאת?

כאשר הלקוח הפוטנציאלי בא לעסקת רכב ג'יפ רנגייד חדש 0 ק"מ מחברות הליסינג, הוא מקבל רכב מוזל יותר בשל העברת הבעלות עליו לחברת הליסינג, אמנם בבעלות הראשונה, הרכב לא בא לידי שימוש ופשוט המתין במגרשי חברות הרכב וזו גם הסיבה מדוע עסקה זו נקראת 'רכב חדש 0 ק"מ'.

למעשה העברת הבעלות הראשונה על הרכב היא העברה על הנייר בלבד, עדיין, עצם החלפת הבעלות כבר משמשת כסיבה להוזלת המחיר עליו וזו באה לידי ביטוי במחיר רכב נמוך יותר.

כאמור, משום שאותם לקוחות בעסקת 'רכב חדש 0 ק"מ' רוכשים את הרכב כאשר הוא כבר עבר בעלות ראשונה הם למעשה נחשבים כ'יד שנייה' ברישיון הרכב. הסיבה מדוע חברות הרכב מצליחות להוציא מחירים זולים יותר ממחירי יבואן הרכב עצמו היא הסיבה מדוע עסקה מסוג זו מטיבה עם הצרכן, במיוחד בכל הקשור למחיר הרכב עצמו.

כל חברות הרכב פועלות בשיתוף פעולה כזה או אחר עם יבואני הרכב השונים. אותן חברות רוכשות כמות גדולה של מכוניות מהיבואן ובכך זוכות למתן הנחות גדולות יותר ברכישת הרכבים, רק מעצם כוח הקניה הגדול שלהן.

מחיר קניה זה מאפשר להן להציע את הרכב למכירה ועדיין ליהנות מקבל עמלה מסוימת. מצב זה הוא מצב אידיאלי לכולם. מצד אחד יבואני הרכב הגדולים זוכים למכור את רכביהם בכמויות גדולות לסוכנויות הרכב וחברות הליסינג.

חברות הליסינג וסוכנויות הרכב נהנות מקבלת עמלת מכירה על הרכב ורוכשי הרכב עצמם נהנים ממחירים אטרקטיביים יותר על הרכב בהשוואה למחירו המקורי. (להלן המדריך לקניית רכב חדש של מקו למאמר המלא לחצו כאן).

 

מדוע רכישת רכב מסוכנות רכב עדיפה יותר?

לעומת רכישת רכב מחברות ליסינג שרוכשות רכבים בכמויות ענק ומנצלות זאת לקבלת הנחות ענק שיתורגמו אחר כך למחיר נמוך יותר ברכישת הרכב, בסוכנויות הרכב המצב מעט שונה ויכול להוות דווקא יתרון מסוים לרוכש הרכב כאשר בוחנים לא רק את קבלת ההנחה הניתנת על הרכב בעת הרכישה אלא גם על שוויו לאחר מכן בעת המכירה, על תנאי מימון נוחים יותר הניתנים בחלק מסוכנויות הרכב ועל יכולתם לאפשר קבלת הלוואות חוץ בנקאיות לכל דורש.

הבעלות על הרכב: אחד היתרונות המהותיים בעת רכישה מסוכנות רכב הוא כל נושא הבעלות על הרכב. בסוכנויות רכב מסוימות, כמו סוכנות הרכבים 'קפיטל מוטורס', מאפשרים לרוכש הרכב בעסקת המימון בעלות מלאה על הרכב. מדובר ביתרון שאינו קיים בחברות הליסינג, שם לאורך כל עסקת המימון, הבעלות על הרכב היא על שם חברת הליסינג עצמה ולא על רוכש הרכב.

אין חיוב במקדמת תשלום לרכב: לא מעט פעמים ניתן למצוא שתנאי המימון על ידי סוכנות הרכב אטרקטיביים יותר ומאפשרים מימון לרכב עד 100% משוויו וללא מקדמה כלל, זאת לעומת חברות הליסינג שמחייבות מתן מקדמה כספית כחלק בלתי נפרד מעסקת המימון לרכב. לעיתים המקדמה הכספית יכולה להגיע לגובה של עד 30% משווי הרכב עצמו.

תחלופה מהירה של רכבים: הזכרנו לפני כן שפעמים רבות עלול להיווצר מצב שבו רכב חדש "שוכב" במגרשי חברות הליסינג במשך מספר חודשים עד אשר לבסוף הוא נמכר לבעלים חדשים. אך כאשר מדובר בסוכנות רכב, יש סיכוי טוב יותר לקבל רכב חדש שלא "שכב" והעלה אבק מגרשים.

כמות הרכבים שעוברת דרך סוכנות הרכב קטנה יותר, זה נותן לה יתרון ייחודי ומאפשר לה שליטה טובה יותר על כמות הרכבים שהיא מקבלת ומסירתם ישירות ללקוח. הלקוח מקבל רכב חדש יותר ובעל ערך טוב יותר.

00 ברישיון הרכב: לא מעט פעמים סוכנות הרכב יכולה להציע לרוכש הרכב בעלות ראשונה על הרכב ישירות מהיבואן ובעסקת מימון נוחה יותר. יש כאן שני יתרונות: האחד, עסקת מימון נוחה עם אחריות יצרן מלאה והחזר תשלומים נוח שלוקחת בחשבון את יכולת המימון של הלקוח.

שנית, הרכב לא עבר 'יד', בדומה לחברות הליסינג עצמן שנחשבות לרוכש הרכב ומורידות את ערכו בשוק הרכב כאשר הלקוח יבקש למכור אותו לאחר מכן. כמובן שרכישת רכב 00 ברישיון הרכב תלויה במספר גורמים כמו סוג ודגם הרכב וזמינותו על ידי היבואן, אך בהחלט ניתן למצוא עסקאות מסוג אלו.

 

ביצוע עסקת ס ק"מ: מה חשוב לדעת?

משום שמדובר ברכב בבעלות יד ראשונה יש להבין שתאריך העלייה על הכביש של הרכב משמש גם כתאריך שבו נכנסת לתוקף האחריות עליו.

לרוב, סוכנויות הרכב וחברות הליסינג מתמחרות את מחיר הרכב לפי מחירון לוי יצחק, כך לדוגמה, במידה והרכב עלה לכביש בשנת 2019 ונמכר ב- 2020, גם מחירו יהיה בהתאם.

רכב 0 קילומטר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מכשיר טלפון
טיפים פיננסים
איך לנהל פרויקט בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר

במציאות בה אנחנו חיים היום, יש המון המון מידע, מסרים ומשימות. המידע מסרים והמשימות הללו מגיעות בדרך כלל ממדיות שונות והן דורשות תכנון נכון של משימות, בקרה שוטפת וגם תיאום.

שתלים
כללי
השתלת שיניים – כל מה שרציתם לדעת

להשתלת שיניים ישנם כמה סוגים. רופא השיניים יכול להשתיל שתל דנטלי על שן אחת, על מספר שיניים, על השיניים הקדמיות, בלסת התחתונה, השתלת זירקוניה, השתלה בכל הפה והשתלה ביום אחד.

אישה כותבת במחברת, קפה על השולחן
ביטוחים
כיצד מומלץ לעשות ביטוח ב-2021?

יש כמה דרכים לרכוש ביטוח וחשוב להכיר את ההבדלים בין הפוליסות, המסלולים והתנאים. בנוסף, בשנת 2021 יש משמעות רבה לשאלה עם מי מתייעצים וממי מקבלים טיפים. מבולבלים? הנה המדריך המלא

sea one private club
נדל"ן
עתיד הנדל"ן: מגמות וחידושים מעצבים את התעשייה

נוף הנדל"ן, כמו תעשיות רבות אחרות, עובר מהפך משמעותי, המונע ממגמות וחידושים הנובעים מהתקדמות טכנולוגית וערכים חברתיים משתנים. מגמות אלו מציעות הן אתגרים והן הזדמנויות עבור העוסקים בתחום ולכן כדאי