חברת ייעוץ משכנתאות או יועץ משכנתאות פרטי? מהם היתרונות והחסרונות

רוכשי דירות רבים תוהים לגבי סוג ייעוץ המשכנתא המתאים להם ביותר מבין 2 האפשרויות המוכרות – ייעוץ שניתן מטעם חברה לעומת ייעוץ פרטי. בדקנו את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם היתרונות והחסרונות שנוגעים לסוגי הייעוץ הללו, כדי שכל אחד יוכל לבחור את האפשרות המתאימה לו ביותר. הישארו כאן ותגלו תוך זמן קצר מי יהיה היועץ שייבחר על ידיכם בקרוב.

 

הקדמה – למה צריך בכלל לקבל ייעוץ משכנתא?

יכול להיות שהגעתם למדריך זה ללא היכרות מקדימה עם התחום. אם כך, כדאי שתדעו שליווי מטעם יועץ משכנתאות הינו עניין חובה. אם תהיו כנים עם עצמכם, אתם תגלו שאינכם מכירים במושגים הבסיסיים שנוגעים למשכנתאות, לדוגמא: ריבית פריים, ריבית משתנה, תמהיל וכו'. זו ההזדמנות לציין שיועץ מוסמך בתחום המשכנתאות, מדקלם את המושגים הללו מתוך שינה והוא יוכל לסייע לכם בתחומים הבאים:

  • בדיקת הצעות שניתנו לכם עד כה, תוך היכרות עם הצרכים שלכם
  • הרכבת המשכנתא בהתאם למצבכם הפיננסי
  • ליווי לאורך כל הדרך, עד רגע קבלת המשכנתא

קניית דירה יתרונות וחסרונות

 כעת, נשאלת השאלה – איזה ייעוץ תבחרו?

בירור שערכנו בנושא גרם לנו להבין שאתם צריכים לבחור חד משמעית בליווי מצד יועץ משכנתאות פרטי ולא בייעוץ משכנתאות שניתן על ידי חברה. שכן, יש יתרון בולט שבא לידי ביטוי בעת הסתייעות מצד גורם זה. מדובר באינטרס שלכם. כלומר, יועץ משכנתאות פרטי שם את האינטרס שלכם על השולחן, בזמן שיועצים אחרים שמגיעים מטעם חברות שונות, יסייעו לכם בזמן שהם שמים את האינטרסים של החברה במרכז העניינים. מדובר בחיסרון מובהק שחשוב להכיר בו בשלבים מקדימים של ההליך.

 

קרבה למקום המגורים

מי שפנו ליועצים פרטיים בתחום המשכנתאות בעבר, גילו שיש היצע רחב של אפשרויות. שכן, יש יועצי משכנתאות מסוג זה בפריסה כלל ארצית. כך שאנשים שמתגוררים במרכז הארץ לצורך הדוגמא, יכולים למצוא בקלות יועץ משכנתאות בראשון לציון והסביבה ולחסוך לעצמם נסיעות ממושכות.

 

יחס אישי

חברות לייעוץ משכנתאות עובדות מול מספר רב של לקוחות בו זמנית. אם יש דבר אחד שהן לא מצליחות להעניק ללקוחותיהן זה יחס אישי. יועצים פרטיים לעומת זאת, נחשבים למי שמספקים יחס אישי לכל לקוח. מי שהסתייעו בהם בעבר ציינו בפנינו שהם זמינים לאורך שעות היממה. כך שניתן ליצור עמם קשר בדרכים שונות (מייל, שיחת טלפון ועוד), כדי לקבל מענה מהיר ומקצועי בכל עת.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן לבחור

בחירה ביועץ משכנתאות שיאפשר לכם לקבל את המשכנתא הטובה ביותר מצריכה היכרות מעמיקה עם 2 סוגי היועצים הנפוצים. בשלב זה אתם יודעים מיהם ומה טיבם, כך שנותר לכם רק לפנות לגורם שיימצא בקרבת מקום המגורים שלכם ויעניק לכם יחס אישי, תוך הנחת האינטרס שלכם במרכז.

חברת ייעוץ משכנתאות או יועץ משכנתאות פרטי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מכרז מחיר לשוכר
כללי
מה הם התנאים למכרז המחיר למשתכן?

כמעט בלתי לקנות דירה בישראל של 2023 ולצערנו לא מדובר בעניין שיגש עבורנו. לכן הוקם פרויקט המחיר למשתכן כבר בתחילת שנות ה2000. המחיר למשתכן היא שיטה למכירת קרקע המיועדת לבניית

איש משפט
עריכת דין
כמה עולה ייעוץ של עורך דין תעבורה עם ניסיון

בישראל, דיני תעבורה מסווגים בקטגוריה של המשפט הפלילי ולפיכך, אנשים אשר נמצאים אשמים בביצוע עבירות תעבורה, לרוב נענשים בסקציות שונות וביניהם: קנסות כספיים, פסילת רישיון הנהיגה שברשותם, מאסר על תנאי,

ארנק עם כסף
כספים וחסכונות
מיסוי פרישה: כמה למה ואיך לשלם פחות

אם יש צעד משמעותי בחייו של אדם, זה השלב שבו הוא יוצא לפנסיה. יש אומנם אנשים שיוצאים לפנסיה מוקדמת יותר לעומת מה שקובע החוק ויש גם אנשים שמציעים להם לפרוש