חללי עבודה לעסקים קטנים

בעלי עסק קטן? מחפשים משרדים או עמדות עבודה בתנאים גמישים ובמחיר הוגן? כעת אתם יכולים להפסיק לחפש.

חלל עבודה משותף הוא הפתרון המושלם עבורכם.

אם אתם עדיין מתלבטים, הנה כל הסיבות שיעזרו לכם להחליט.

 

חללי עבודה משותפים – על מה כל העניין?

זהו הטרנד החם שכבש לאחרונה את עולם ההייטק והעסקים. עוד לא שמעתם על חלל עבודה משותף? כנראה שאתם צריכים לקרוא את הכתבה הבאה. למעשה מדובר במתחם גדול, פתוח, מעוצב ומאובזר שנועד לתת מענה אופטימלי לצרכי עבודה או למידה. יחידים וחברות מתקבצים בו יחד ומקבלים סביבה חברתית, נוחה ומפנקת. שיטת עבודה זו מאפשרת גמישות רבה ולכן היא מושלמת עבור עסק קטן או כזה שבתחילת דרכו.

 

גמישות מקסימלית

היתרון המרכזי והמשמעותי בחללי עבודה משותפים הוא הגמישות שהם מאפשרים. תוכלו להשכיר עמדה, משרד או כיתה לתקופות קצרות במיוחד. אם מדובר בחודש, יום או שעה אחת בלבד – תקבלו פתרון קל ונוח. תוכלו כעת לשכוח מחוזי שכירות ארוכים ומסורבלים, בעוד בחללי עבודה משותפים תוכלו להפסיק את השכירות בהתראה קצרה במיוחד. אם העסק שלכם עדיין בחיתולים, תוכלו להשכיר תחילה משרד קטן או מספר עמדות בודדות ולעבוד למשרד גדול יותר יחד עם התרחבות וצמיחת העסק. גמישות זו אינה מובנת מאליה בעולמנו וזו אחת מהסיבות להצלחתם האדירה של חללי העבודה המשותפים.

 

מפגש חברתי

אנו יצורים חברתיים – זוהי  עובדה ידועה. עבודה יחד עם אנשים, לעומת במשרד קטן וסגור, יכולה לשפר פלאים את הרגשתנו. בחללי עבודה משותפים, העבודה לצד אנשים רבים, מחברות שונות ומתחומים שונים מאפשרת קיום של מפגשים חברתיים ועסקיים מעניינים. במיוחד אם אתם עסק קטן, ודאי תשמחו לאפשרות לקיום נטוורקינג ומינגלינג עם עמיתים. זאת ועוד, מחקרים רבים מצאו כי עבודה בחלל עבודה משותף תורמת לשיפור מצב הרוח והפרודוקטיביות. לכן, תוכלו לראות במחיר הגבוה במקצת של חללי העבודה כהשקעה ולא כהוצאה, שכן היעילות של העסק שלכם תעלה ותוכלו להבחין בשינוי החיובי במהירות.

 

פסיליטיז ושירותים מפנקים

חללי עבודה רבים מציעים במסגרת מחיר ההשכרה מגוון של שירותים שונים. החל משירותי חניה, ניקיון ומזכירות ועד לקייטרינג, חדר כושר או בריכה. תוכלו לראות במקום העבודה שלכם לא רק משרד משעמם אלא עולם ומלואו, בו תרצו להישאר גם לאחר שעות העבודה. כלל הפסיליטיז תורמים לתחושת הנוחות, מקלים על העבודה ומפנים מקום לדברים החשובים באמת. כאשר לא תצטרכו עוד להתעסק באדמיניסטרציה השואבת זמן ואנרגיה, תוכלו להתפנות ולחשוב יותר על העסק שלכם והצלחתו.

 

לסיכום

חלל עבודה משותף הוא פתרון מושלם עבור עסק קטן וצומח. בגלל הגמישות, האווירה החברתית והשירותים המפנקים – רבים כבר התמכרו לקונספט הייחודי. אם התלבטתם בין משרד לחלל עבודה משותף עבור העסק המתחיל שלכם, כנראה שכעת התשובה כבר ברורה.

 

חלל עבודה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
החזרי מס שבח ראשית
כללי
החזר מס שבח – מדריך

מכירה של נכס מקרקעין טומן בחובו גם את הנושא של תשלום מס שבח. אך, ניתן להקל בעלויות ע"י התייעצות עם חברות אשר מתמחות בתחום. מהו החזר מס שבח ומי זכאי?

שוק ההון
אתם רוצים לסחור בשוק ההון? כך תעשו זאת נכון

אחד היתרונות המרכזיים של שוק ההון הוא היכולת להרוויח רווחים גבוהים ביחס להשקעה יחסית נמוכה. הוא מקדם את הצמיחה הכלכלית והפיתוח הטכנולוגי – זאת לדוגמא על ידי תמיכה בחברות חדשניות.

צינור מרכזי
טיפים
האם תיקון ניאגרה סמויה תעלה את שווי הנכס שלכם?

ניאגרות סמויות משדרגות את המראה הכללי של חדר השירותים והרחצה,ומשום כך הן מהוות מוקד משיכה אטרקטיבי בעבור קונים פוטנציאלים. כל הפרטים אודות תיקון ניאגרה סמויה אשר תעלה את שווי הנכס