חדר שינה להורים עם תינוק

קל להורה לחלוק חדר שינה עם ילד ובמיוחד לתינוק שנולד. חלק מההורים מעוניינים לחלוק את החדר יחד עם ילדים וחלקם אף מאפשרים להם לישון על אותה מיטה. אנשים רבים חושבים שילדים צריכים לישון בעצמם בחדר נפרד. אך העובדה המומלצת היא שילדים חייבים לישון במיטה נפרדת אך עם אותו חדר של אותו הורה.

 

הנה כמה סיבות טובות לשתף את חדר ההורים עם תינוק:

 

  1. תורם לשנת התינוק

מומלץ מאוד להורה לחלוק חדר שינה עם ילד ליד שטח המיטה שלו. אפשר לעשות מקרה זה לפחות בין 6 חודשים ל 1.5 שנים של צמיחת ילדים. ברור שהילד צריך לישון באותו החדר אך במיטה אחרת כדי להפחית את הסיכון למוות בעריסה.

המומחים אומרים שברגע שהילד מתרגל לישון במיטה שלך, באמת קשה להוציא אותם מהמיטה שלך.

 

  1. מקל על טיפול בתינוק במהלך הלילה

שינה משותפת עם הילדים מסייעת בהנקה לילית. זה הופך להיות קל יותר מכיוון שהאמא לא צריכה לצאת מהמיטה שלהם. זה נוח להורים שחולקים חדר עם הפעוט. מומלץ להקים סל בסמוך למיטה להחלפת כרית, חיתול והסרת בד התינוק וסדין המיטה באופן ספונטני.

אם התינוק מתעורר בחצות הלילה, הוא מתכרבל בקלות בזרוע גורם לאם לנוח בהנקה וממשיך לישון לילה באותה מיטה. למרות שאתה ישן ליד התינוק, גורם לך להיות מודע לנוכחותם בזמן השינה.

 

  1. הביאו את מיטת הילד לחדרכם

לפעמים ילדים מרגישים לא בנוח לבדם בחדר שלהם בשעות הלילה. במקרה כזה, עדיף שתכינו מיטה נפרדת או שתביאו את מיטת הילדים לחדר שלכם ובכך תגרמו לכם ולילד שלכם נוחות לישון בשעות הלילה.

הילדים מרגישים בטוחים ונוחים עם ההורים ובעיקר כאשר הילדים חולקים חדר עם ההורים.

 

  1. מצבים שונים מתרחשים בשיתוף החדר

לפעמים יתכן והורים לא יכולים להרשות לעצמם חדר שינה נפרד לילדם, או נוצר מצב שעבודות שיפוץ מסוימות בבית מאפשרות לילדים לחלוק חדר עם ההורים. על ההורה ללמד את הילד להישאר עקבי עם אותו חדר שינה, אך במיטה נפרדת אחרת, אחרת הם לעולם לא ילמדו.

 

  1. מנחם את הילד במהלך מצב עצבני או חרד

ילדים רבים מפחדים מחושך ולפעמים הם חוששים כשהם ערים באמצע הלילה. באמצע הלילה, אם הם ישנים בחדר נפרד, הם מתערבלים לבטיחות.

כאשר הילדים חולקים חדר עם ההורים, הם יכולים להימנע מאותם מצבים ולגרום להם להרגיש בנוח. ההורים יכולים להבטיח להם שינה רגועה ועמוקה.

חובתם של ההורים להציל את הילדים ומבטיחה להם את הבטיחות. רצוי לחלוק את החדר עם מיטה נפרדת היא הבחירה הטובה ביותר לנחם את הילד.

 

  1. סידור החדר לטובת השיתופיות עם התינוק

חדר ההורים הוא הממלכה של ההורים והמקלט האישי שלהם. לחלוק את המקלט עם התינוק יכול לעיתים לגרור שינוי פיזי של החדר ואפילו שינוי בעיצוב. חשבו מה תרצו לשנות בחדר השינה, קחו השראה מעיצובים אחרים. לתמונות ומידע, היכנסו לאתר "בול עץ".

משפחה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דרכון
יעוץ וטיפים
מתי תיסגר האופציה להוצאת דרכון פורטוגלי

אופציית הדרכון הפורטוגלי מעניינת ישראלים רבים, מדובר באפשרות מעשית וריאלית למדי להוצאת דרכון זר שיכול להיות שימושי למטרות, המדיניות העדכנית של פורטוגל לאו דווקא תישאר בשנים הקרובות, ובקרב מומחים בנושא

טיפים פיננסים
כרטיס אשראי נטען – איזה הכי כדאי?

קבלת החלטות היא הדבר החשוב ביותר בחיים וככל שיכולת קבלת ההחלטות שלנו תהיה יותר גבוהה כך אנו נצליח יותר בחיים. חשבו על עולם העבודה ותבינו מדוע יכולת קבלת החלטות היא