השתלת שיניים – כל מה שרציתם לדעת

להשתלת שיניים ישנם כמה סוגים. רופא השיניים יכול להשתיל שתל דנטלי על שן אחת, על מספר שיניים, על השיניים הקדמיות, בלסת התחתונה, השתלת זירקוניה, השתלה בכל הפה והשתלה ביום אחד. קבלו את כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיניים.

 

החשיבות של השתלת שיניים

אף אחד לא רוצה להתהלך עם שיניים חסרות. יחד עם זאת, השתלת השיניים היא לא רק אסתטית, אלא שומרת על מבנה הלסת ומהווה תחליף בריא לשיניים הטבעיות. בדומה לאנשים לאחר עקירה במיוחד בחלק הקדמי, גם אנשים עם עקירה בחלק האחורי יבצעו השתלה על מנת שיוכלו ללעוס בצורה תקינה את המזון ולשמור על היגיינת הפה. ההמלצה שלנו היא מרפאת הכתר השתלות שיניים בחולון שיודעים לבצע השתלות מסוגים שונים ולהתאים אותן למטופלים.

 

שתל זירקוניה – מהו?

השתלת שיניים מסוג זירקוניה היא השתלת שתל קראמי (טיטניום) המחליף את השתל המתכתי. בדרך כלל השתלים הרגילים עשויים ממתכת ומוחדרים לעצם הלסת. הזירקוניה היא אסתטית יותר ומדמה שיניים טבעיות. בנוסף, סוג שתל זה נקלט טוב יותר ברקמת הפה והסיכוי לזיהומים או דלקות לאחר הניתוח הם מועטים. בניגוד לשתלים המתכתיים, הזירקוניה לבנה ולכן מוצלחת יותר בעיקר אצל אנשים הסובלים מנסיגת חניכיים או בעלי חניכיים דקות.

 

השתלת שיניים קדמיות

מבחינה אסתטית לשיניים הקדמיות יש הרבה משקל על החיוך והבעות הפנים שלכם. כאשר שן חסרת בקדמת הלסת, לא רק שינדוף ממנה ריח רע, המראה הכללי לא יהיה יפה. לכן, חשוב להתקין שתל עם מבנה וכתר שיראה כאילו זו השן הטבעית שלכם הן מבחינת הצבע והן מבחינת המרקם.

את ההשתלה מבצעים לאחר בדיקה מקיפה של עצם הלסת באמצעות צילומי רנטגן על מנת שלשן תהיה אחיזה טובה. בנוסף, הרופא יאתר אילוצים שעלולים לדחות את ההשתלה בין אם מדובר על דלקת חניכיים ובין אם על בעיות אחרות שיש להחלים מהן. לעיתים צריך להפסיק ליטול תרופות קבועות מסוימות על מנת לעבור את ההשתלה ולכן חשוב לבצע בדיקה מקיפה.

 

איך מתבצעת השתלת שיניים?

בין אם מדובר בהשתלת שיניים קדמיות או אחוריות ובין אם על השתלה של מתכת או זירקוניה, התהליך עצמו הוא תהליך כירורגי ומבוצע בהרדמה מקומית ואף בהרדמה כללית במקרים מסוימים. כמובן שלפני ובמהלך התהליך על המטופל ליטול אנטיביוטיקה כדי למנוע דלקות וזיהומים. בכל מקרה התהליך אינו כואב והריפוי מהיר.

לאחר הניתוח מותר לאכול ולשתות רק דברים קרים או פושרים, לא לעשן לפחות חודש ולא לעסוק מספר ימים בפעילות גופנית. חשוב לקבל הנחיות מדויקות מרופא השיניים על מנת שהתוצאות של ההשתלה יהיו אפקטיביות וכמובן להגיע לביקורת. לסיכום, בחירת רופא השיניים לצורך השתלת שיניים היא פקטור חשוב בתהליך וככל שתבחרו באדם מקצועי, אמין ומיומן יותר, כך תשיגו תוצאות טובות יותר.

שתלים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
זכויות וחובות
מהם היתרונות והחסרונות של איחוד תיקים?

היכרות עם המאפיינים השונים והמיוחדים של איחוד תיקים יכולה לעזור לכל אחד ואחת מאיתנו להחליט האם זהו אכן הצעד הבא, המשתלם והנכון ביותר. בנוסף, חשוב להבין מה קובעים הנהלים לגבי

הלוואה בנקאית
הלוואות
איך מזהים הלוואה חוץ בנקאית אמינה?

בעולם המהיר של ימינו, הלוואות חוץ בנקאיות הפכו פופולריות יותר ויותר בשל הנוחות והנגישות שלהן. הלוואות חוץ בנקאיות מספקות אלטרנטיבה להלוואות בנקאיות מסורתיות, ומציעות אישורים מהירים, תנאים גמישים ותהליכי בקשה

רופא
ביטוחים
4 יתרונות בביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

נסיעה לחו"ל יכולה להיות דבר מלחיץ, ואין דבר שמשפר את ההרגשה יותר מאשר הידיעה שיש לך גב. ברור שחשוב להתכונן מראש ולרכוש ביטוח, אבל זה לא מספיק. כאשר הטיול מסתבך