השוואת ביטוח חיים למשכנתא – איך תמצאו את המחיר הזול ביותר

יש היום המון פוליסות ביטוח שונות לרוכשי דירות שניתן לעשות, אחת האפשרויות הטובות שתוכלו למצוא, זוהי פוליסת ביטוח משכנתא. מדובר בפוליסה אשר מגנה על הבנק בפני מצב שלא יעמדו בתשלומי המשכנתא. ביטוח חיים למשכנתא זה אחד מהמרכיבים בפוליסה, וחשוב להבין איך זה יכול לבוא לטובתכם, להגן על כל הצדדים המעורבים ולתת קצת שקט נפשי.

בנוסף, אם עדיין לא הבנתם את החשיבות של השוואות בנושא הביטוחים, בהחלט הגיעה השעה, זה הזמן שתבינו היטב איך תוכלו לעשות השוואה מיטבית ולמצוא את המחיר הזול ביותר.

 

מהו ביטוח חיים למשכנתא

בעקרון, ביטוח חיים למשכנתא, מתייחס למצב הבריאותי של האדם שלוקח את המשכנתא, והביטוח קיים למקרים בהם ימנע ממנו להמשיך ולפרוע את תשלומי המשכנתא שנשארו לו לשלם. מטרת הביטוח הזה, היא להבטיח את המך התשלומים לבנק במקרה של מוות של האדם הלווה, האחריות לכך תהיה בידיים של חברת הביטוח. חשוב להבין שהביטוח לא בא להחליף ביטוח חיים, ורכישה של ביטוח זה לא מעניקה תשלומים למשפחתו של הלווה.

 

הרחבות ביטוח חיים למשכנתא

ניתן גם להרחיב ביטוח חיים למשכנתא, שימו לב כמובן שביצעתם השוואת ביטוח משכנתא, בכדי לדעת מה הן האפשרויות המשתלמות ביותר עבורכם ועל פי הצרכים שלכם. בין ההרחבות האלו, ניתן גם לתת כיסוי במקרים של נכות מוחלטת או חלקית של הלווה, או במצבים של אובדן כושר עבודה ואפילו במצבי פיטורים. בכל אחד מהמקרים הללו, קשה מ טבע הדברים לאדם להמשיך לשלם את המשכנתא, והביטוח ייתן לכך מענה.

 

גובה הפיצוי

גובה הפיצוי שיקבל המוסד הפיננסי, נקבע על פי יתרת התשלומים בעדיין לא נפרעו במועד הפטירה של המבוטח. עבור רבים לוקחי משכנתא, בנקים רבים דורשים ביטוח חיים למשכנתא עבור כל אחד מהם. ובהתאמה, לקיחת הלוואות מכמה גומרים פיננסיים שונים, יצריך רכישה של כמה ביטוחי חיים למשכנתא.

 

קביעת מחיר הביטוח

יש כמה מאפיינים אשר משפיעים על הסבירות לצורך להפעלת ביטוח חיים למשכנתא, לכן, במקרים אלו, המחיר עולה. המרכיבים האלו כוללים את גיל המבוטח, כך שככל שהוא מבוגר יותר, הביטוח יעלה לו יותר. פרמטר נוסף, זה המצב הבריאותי כמובן, דבר שמתייחסים אליו רבות בהקשר של קביעת גובה מחיר הביטוח. בנוסף לכף נכנס למשוואה גם שווי הנכס, והמחשבון להשוואת הביטוחים מאפשר להכניס את הנתונים הללו בכדי לקבל הערכה.

 

הנחות אפשריות

הרבה מהביטוחים האלו, כוללים בעיקרם שני מרכיבים, ביטוח מבנה למשכנתא וביטוח חיים למשכנתא. אך עדיין זה לא הופך את כל המקרים לברורים. הרבה פעמים, תוענק הנחה ברכישת הביטוח לאוכלוסיות שפחות סביר שהביטוח שלהם יופעל, כמו אנשים צעירים ובריאים למדי. בנוסף, רכישת מספר ביטוחים דרך אותה חברה, תתאפשר במקרים רבים, ותקבלו הנחה על הסכום הכולל של הביטוח או של כל אחד מהמרכיבים שלו.

 

לסיכום

לקחת משכנתא מגיע עם הרבה התחייבות, לעשות ביטוח חיים למשכנתא עוזר לבנק לבטוח בכם יותר, ולהפוך את התהליך כולו לקל יותר. שימו לב שבכדי למצוא ביטוח כמה שיותר זול, ההשוואה היא קריטית, היא תוביל לכך שתוכלו לראות את הדבירם בצורה הברורה והמפורטת ביותר ותעזור לכם לעשות החלטה נכונה ומותאמת לכם.

השוואת ביטוח משכנתא

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כל מה שצריך לדעת על מניית מייקרוסופט ב- 2023
שוק ההון
כל מה שצריך לדעת על מניית מייקרוסופט ב- 2023

מיקרוסופט הינה החברה הציבורית השלישית בגודלה בעולם לפי שווי שוק, לא הייתה חסינה מתקופת הירידה והאינפלציה שהגדירה את שוק המניות של 2022. מניית החברה איבדה מעל 28% בשנה עד היום

מיסים
החזרי מס – אולי גם לך מגיע!

ילדת לא מזמן את הילד הראשון שלך והיית בחופשת לידה? אם כך, ברור מדוע ההתרגשות בעיצומה כי אין עוד הרבה דברים משמחים כמו הרגע הזה שבו את הופכת להיות אימא

כספים וחסכונות
האם אפשר לקנות דולרים בתשלומים?

אין ספק כי כסף הוא בין הדברים החשובים ביותר בחיים. ככל שיש לנו יותר כסף כך אנו נהנה מאיכות חיים יותר גבוהה ומבריאות רבה יותר וזו עובדה. הכסף משפיע על

בית ומטבעות
טיפים פיננסים
למה חשוב שדירה תהיה רשומה במלואה בטאבו?

דירה בטאבו. האם אתם יודעים להגיד בוודאות כי הדירה בטאבו על שמכם? לחלקנו המילה טאבו לא אומרת הרבה, אך ישנה חשיבות רבה למילה הזו במיוחד בהקשר של דירה. במאמר הבא