העלמת מס ללא כוונה – איך להימנע מכך?

בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט מקרים (של מפורסמים בעיקר) שנתפסים על עבירות מס שונות. במרבית המקרים, הם טוענים כי הם ביצעו העלמת מס ללא כוונה. כלומר, יש מי שמפילים את האשמה על מישהו אחר שהיה אחראי על העניין או שהם טוענים כי הם בעצמם עשו זאת מסיבות שאינן מכוונות. יצאנו לבדוק באופן מעמיק איך תוכלו להימנע מהעלמת מס ללא כוונה וחזרנו עם כל התשובות. 

 

תכירו תחילה את הגורמים שסייעו לנו להגיע למסקנות בנושא

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שהתייעצנו עם גורמים שיודעים דבר או שניים בהעלמות מס ללא כוונה. שכן, אלו מי שביצעו בעברם העלמות מס מסוג זה. אנו מאמינים שאין חכם כבעל ניסיון.

לכן, פנינו אליהם ושאלנו אותם – אם הייתם יכולים לחזור אחורה בזמן ולשנות את המצב? איך הייתם נמנעים מהעלמת המס הזו שבגינה נתפסתם? קיבלנו את כל התשובות מהם בנושא ובחרנו את אלו שנראו לנו הרלוונטיות ביותר. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה מאוד בנושא המדובר.

 

העלמת מס ללא כוונה – איך תוכלו להימנע מכך?

האפשרות הראשונה להימנע מהעלמת מס ללא כוונה היא באמצעות הסתייעות באיש מקצוע שבקיא בתחום. שימו לב, מדובר באפשרות שמתאימה למי מכם שאחראיים על הקבלות וההכנסות של העסק וגם למי מכם שיש להם סיוע מגורם חיצוני שאינו מוסמך בתחום. שימו לב כי אתם פונים אל עורך דין שבקיא בתחום כמו למשל עורך דין מיסים משה קריסי שמוכר והומלץ על ידי רבים שסייעו לנו בכתיבת המדריך.

 

בחירה נכונה בעורך דין תאפשר לכם להיות בטוחים

ברגע שאתם בוחרים בעורך דין נכון ומומלץ, אתם בעצם מאפשרים לעצמכם להיות בטוחים כי אתם בידיים טובות. שכן, עורך דין יעשה כל שביכולתו כדי לסדר את ההכנסות של העסק שלכם באופן המקצועי והחוקי. ההמלצה שלנו ושל אלו שסייעו בכתיבת המדריך היא לא להסתמך על אף אחד אחר, גם לא על עצמכם.

 

איך תבחרו בעורך דין טוב?

שאלנו את הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך – איך אפשר לבחור בעורך דין טוב? רבים מהם אמרו שלאחר שהעלימו מס ללא כוונה הם ערכו חיפוש מקיף ברחבי הרשת כדי למצוא עורך דין טוב באמת שילווה אותם בהמשך הדרך. כך שהם קראו מדריכים שנכתבו בנושא וגם עיינו בכל מיני חוות דעת של לקוחות שונים של עורכי דין. הם המליצו להשתמש בפלטפורמות הבאות למציאת מידע בנושא:

  • גוגל (לשונית הביקורות)
  • אינסטגרם
  • פייסבוק

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להימנע ממצב מביך של העלמת מס ללא כוונה. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים המקיפים בנושא, נותר לכם רק ליישם ולשמור על עצמכם ועל העסק שלכם.

העלמת מס

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גישור בהלוואות ראשית
כללי
כל מה שרציתם לדעת על הלוואת גישור

מחפשים את הדרך לממן את הדירה החדשה שאתם רוצים לקנות אך עוד לא הצלחתם למצוא קונים לדירה הישנה? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא היחידים שמוצאים את עצמם במצב הזה.