הכירו את שירותי המחשוב של Activate 

בתור בעלים של עסק, קטן או גדול, אתם עמוסים באופן קבוע. יש כל כך הרבה דברים שאתם צריכים להתעסק בהם ביום יום, ואתם מחפשים להקל על עצמכם ועל ההתנהלות השוטפת של העסק שלכם ככל הניתן. מה לגבי שירותי מחשוב? כאלו שייעלו את תפוקת העסק שלכם, יקלו על העובדים שלכם וימנעו אסונות מכל מיני סוגים? אם אתם לא בטוחים מה הם בעצם שירותי מחשוב, והייתם רוצים לדעת איך הם יוכלו לעזור לכם, המאמר הזה הוא עבורכם. 

 

ניהול עסק במאה ה-21

כיום, כל חברה רוצה להישאר רלוונטית בשירותים שהיא נותנת, לעבוד מהר ולהישאר יעילה, ועבור כך היא צריכה להתאים את עצמה לטכנולוגיות החדשות ביותר ולאיומים המשתנים. בדיוק בשביל זה קיימות חברות שמספקות שירותי מחשוב לעסקים, כמו Activate, אשר מציעה ישנן דרכים רבות לייעל את העסק שלכם. כדי שתדעו מה עומד בפניכם לפני שאתם בוחרים בשירות מחשוב כלשהו, הבאנו כמה דוגמאות, על קצה המזלג:

שירותי מחשוב

אנטי וירוס ארגוני

אחד מהאתגרים הגדולים הקיימים היום בשוק העבודה, הוא ההתמודדות עם וירוסים ומתקפות סייבר שונות. לתוקפים יכולות להיות דרכים רבות לפגוע בעסק שלכם, וחשוב שתדעו איך להתמגן מפני מצבים כאלו מבעוד מועד. כחלק מבחירה בחברה שמספקת שירותי מחשוב לעסקים, תוכלו לבחור בהתקנה של אנטי וירוס, תוכנות להגנה מפני הווירוסים השונים ברשת, באופן כלל ארגוני – וכך כל המחשבים, הרשתות והשרתים של ארגונכם יהיו מוגנים מפני ניסיונות פגיעה כאלו ואחרים, ואתם תוכלו לישון בשקט.

 

מחשוב ענן

בעזרת שירותי מחשוב ענן, תוכלו לאפשר שיתוף מידע בין העובדים בתוך הארגון באופן שוטף. יתרון נוסף הוא שתוכלו להתבסס על שרתים מרחוק, ולא תצטרכו לגייס צוות מחשוב ולתחזק חווה של שרתים עבור העסק שלכם, מה שיוזיל את העלויות השוטפות של כח האדם בעסק ויקל עליכם.

 

גיבוי בענן

הדרך הכי טובה לגבות את החומרים והנתונים של העסק שלכם, היא להשתמש בשירותי ענן. מעבר לכך שהכל יהיה מגובה, עבור כל צרה שלא תבוא, תוכלו להיות רגועים שהנתונים שלכם מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר מפני גניבות, מתקפות סייבר ודליפות מידע.

שירותי מחשוב

HELP DESK שירותי

תקלות טכניות משלל סוגים יכולות לקרות בכל שעה ולכל אחד. למה לתת לתקלה לעכב לכם משימות, ליצור בעיות מול לקוחות ולסרבל את השגרה שלכם? עם שירותיHELP DESK  תוכלו לקבל סיוע טכני מרחוק, או לתאם עם טכנאי שיגיע עד אליכם ויפתור כל בעיה בקלות ובמהירות.

 

לסיכום

ברור כי כל עסק, לא משנה גודלו, זקוק לשירותי מחשוב. מאחסון חומרים, שיתופם בין העובדים, ואבטחת נתונים ועד עזרה טכנית שוטפת שזמינה באופן מיידי – כל אחד יכול למצוא שירות שיתאים עבורו ועבור תפעול העסק שלו מתוך מגוון השירותים שמציעה Activate. בחירה בחברה מקצועית ועתירת ניסיון יכולה לעזור לכם ולעסק שלכם לפרוץ קדימה.

שירותי מחשוב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בית וכסף
נדל"ן
איך לבחור השקעת נדל"ן משתלמת

עולם הנדל"ן הינו עולם רחב ומורכב שיש צורך להיות בקיאים בפרטיו כדי לבצע השקעות נכונות בלי לטעות. משום שמדובר בעולם גדול כל כך האפשרות לעשות טעות הרת גורל ולהשקיע בנכס