אילו כיסויים הביטוח נותן במקרים של גליובלסטומה?

פניות רבות שהגיעו אל המערכת שלנו מצד גולשים שהתעניינו בביטוחים רפואיים, גרמו לנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתסכם בכל פעם את הפרטים החיוניים אודות כיסויים שנוגעים למחלות נפוצות בישראל. המדריך הנוכחי הוא הראשון בסדרה זו. בשורות הבאות נעסוק במקרים שנוגעים למחלת הגליובלסטומה. הישארו אתנו ותגלו בקרוב את כל האינפורמציה שריכזנו בעניין. 

 

רקע חיוני אודות מחלת הגליובלסטומה

חשוב שנציג תחילה את ההגדרה של המחלה, רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע לכיסויים שהביטוח צפוי להעניק לכם. מדובר בעצם בסרטן מוח שאפשר לאבחן אותו בשלבים מוקדמים יחסית. מי שחולים במחלה זו צפויים לגלות שהתאים הסרטניים שנמצאים במוח שלהם מתפתחים בקצב מסחרר.

תרחיש זה מוביל לא פעם להופעתם של תסמינים נוירולוגיים, קוגניטיביים ופסיכיאטריים שיכולים להעיד על התפתחותה של המחלה במוח. התסמינים הללו באים לידי ביטוי בדרך כלל בבחילות, הקאות, פגיעה משמעותית בראייה, פרכוסים ועוד.

ניתן להבין מכך כי מדובר במצב שמקשה על התפקוד ומצריך טיפול חזק ומידי שיביא להקלה. נציין בהזדמנות זו שיש כל מיני טיפולים שניתן לבצע כדי להפחית את חומרת המחלה. הטיפול הנפוץ ביותר הוא שימוש במכשיר האופטיון שמשנה את חייהם של חולי הגליובלסטומה.

טיפול בגליובלסטומה עי אופטיון

אופטיון – מה זה?

רופאים אונקולוגיים רבים מציעים למטופלים שלהם לעבור טיפול בגליובלסטומה ע"י אופטיון בגלל שהוא נחשב ליעיל ומתקדם במיוחד. בחרנו להרחיב אודות הטיפול המדובר, משום שאנו יודעים שרבים מתעניינים בכיסוי שמגיע מטעם הביטוח. מדובר במכשיר קל לנשיאה שאינו חודרני. הוא פולט קרני לייזר שפוגעות בתאים הסרטניים שהתפתחו במוח. אם אתם רוצים לדעת מה הכיסוי שמגיע לכם מטעם חברת הביטוח עבור טיפול זה, עליכם לקרוא את הפסקה הבאה בעיון רב.

 

מה הכיסוי שמגיע לכם מטעם חברת הביטוח?

שיחות שערכנו עם מומחים בתחום הביטוח העלו שהכיסויים עבור חולים בגליובלסטומה משתנים ממקרה אחד לאחר. שכן, יש כמה קריטריונים שצפויים לשנות את גובה ההחזר, למשל:

  • חומרת המצב
  • סוג הטיפולים הנבחר (אופטיון, כימותרפיה ועוד)
  • סוג הפוליסה שנבחרה מראש

טיפול בגליובלסטומה עי אופטיון

כך תעשו זאת בקלות

חולים במחלת הגליובלסטומה עשויים לגלות שאין להם את הזמן והכוחות להתמודד אל מול חברת הביטוח ולהבין את הבירוקרטיה שניצבת מאחורי ההחזרים. ההמלצה שלנו היא לפנות אל סוכן הביטוח שלכם ולהציג בפניו את כל האינפורמציה העדכנית אודות הטיפולים שאתם עוברים. כך תעבירו את הסמכות אליו והוא יהיה אחראי לבדוק מה הם הכיסויים שמגיעים לכם.

 

השורה התחתונה

חברות הביטוח בישראל מעניקות כיסויים שונים לחולים במחלת הגליובלסטומה. גובה הכיסוי משתנה בהתאם לחומרת המחלה, סוג הטיפולים שבוצעו והמידע שמופיע בפוליסה של המטופל. מי שרוצים להכיר בגובה הכיסוי המגיע להם, צריכים לברר את העניין מול סוכן הביטוח שלהם או מול נציג מטעם החברה שבה הם מבוטחים.

טיפול בגליובלסטומה עי אופטיון

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טיפים פיננסים
כרטיס אשראי נטען – איזה הכי כדאי?

קבלת החלטות היא הדבר החשוב ביותר בחיים וככל שיכולת קבלת ההחלטות שלנו תהיה יותר גבוהה כך אנו נצליח יותר בחיים. חשבו על עולם העבודה ותבינו מדוע יכולת קבלת החלטות היא

גישור בהלוואות ראשית
כללי
כל מה שרציתם לדעת על הלוואת גישור

מחפשים את הדרך לממן את הדירה החדשה שאתם רוצים לקנות אך עוד לא הצלחתם למצוא קונים לדירה הישנה? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא היחידים שמוצאים את עצמם במצב הזה.

סמל משפטי
עסקים
האם ניתן להיות בעל עסק לאחר הוצאה לפועל?

תהליך הוצאה לפועל בעקבות אי החזרת חוב, הלוואה או משכנתא מתנהל מול הלווה. מה המשמעויות מבחינת בעלות על עסק והאם ניתן לקבל אישור לעצמאי לאחר הוצאה לפועל? לקיחת הלוואות, משכנתאות