הכירו את אתר לדייר – האתר שיעשה לכם סדר במכירת הדירה

מדינת ישראל היא מדינה קטנה ולמרות זאת מתקיימת בה זירת נדל"ן דינמית ובועטת, זירה שבה המחירים הולכים ומאמירים כל העת ויהי מה. אי לכך, מכירת דירה איננה קלה כל כך, ההיצע מוגבל והמחירים גבוהים. קיים חוסר איזון מסוים, בעיקר בתקופה זו, בה הריבית על המשכנתא נוגעת בשמיים, בין השוק הרותח אל מול כמות העסקאות המתבצעות והקושי שבו נתקלים בעלי דירות המבקשים לבצע מכירה. בדיוק במקום הזה נכנס אתר לדייר, אתר המביא לכם את כל המידע, האנשים והקשרים שיסייעו לכם למכור טוב ומהר יותר. 

 

זירה מכוונת אחת ובה תמצאו ענף שלם

אתר לדייר עוזר לכם לעשות סדר בראש לפני שאתם מעלים את הנכס שלכם למכירה. באתר זה תמצאו מידע אודות דירות המוצעות למכירה (חדשות ומיד שנייה), מאמרים של אנשי מקצוע מתחומים שונים הקשורים בענף הנדל"ן, מגזין המעדכן אתכם כל העת בחדשות החמות ביותר של הענף, חיבור לקהילה של אנשי מקצוע שייעצו לכם בכל רגע נתון, חיבור לקהילה של קונים ומוכרים ושל אנשים המחפשים לשתף פעולה בכניסה לתוך פרויקטים שונים בענף ועוד.

זמינות היא דבר חשוב ולכן, האתר זמין כל העת וכך גם אנשי המקצוע השונים שנמצאים בו. המערכת מאפשרת לכל מבקר לשלוח הודעה לכל אדם ולתקשר ללא תיווך של צד שלישי.

מכירת הדירה

אתר המשאיר אתכם מעודכנים כל העת

לאחר שתבקרו באתר לדייר ותחפשו מידע בתחום כלשהו הקשור לענף הנדל"ן, תדאג מערכת האתר לשלוח לכם מדי פעם, עדכונים שוטפים בנושא אותו בדקתם ובנוסף, מידע בתחומי עניין קרובים לנושא החיפוש שלכם. אתם תקבלו הודעה לטלפון הנייד שלכם ובה ימתינו לכם מאמרים, טיפים מקצועיים, אנשי קשר חדשים, קונים פוטנציאליים ועוד.

האתר מנגיש סרטונים בנושאים שונים וכל מידע רלוונטי בכל דרך אפשרית. אתר לדייר הוא אתר דינמי, יש לו משתמשים רבים והוא מקדם אתכם במכירת הדירה שלכם או בכל עסקת מקרקעין אחרת בפניה אתם עומדים. https://www.ladayar.co.il לדייר הוא אתר ידידותי, קל להתמצאות ולשימוש וכל אחד יכול לבצע בו פעולות בפשטות וביעילות.

 

כלים חשובים למשתמש

אתר לדייר מציע לכם מגוון כלי עבודה שימושיים מאוד כגון: מחשבוני נדל"ן שיסייעו לכם מאוד לקבל החלטות חשובות, קישורים לתחומים משלימים החשובים לכם בדרך להשלמת ומימוש עסקה וכן, אזור אישי בו אתם יכולים לקבל ייעוץ התפור במיוחד לכם ולעסקה שאתם מבקשים לבצע. הנושאים בהם תוכלו לקבל ייעוץ אישי מגוונים וכוללים בין השאר: ייעוץ בנושאי משכנתא, ייעוץ משפטי, ייעוץ הנדסי, ייעוץ אדריכלי ועוד.

 

תכנון מראש בנושא מיסוי

במדינת ישראל מרבית עסקאות הנדל"ן מחויבות בתשלומי מס כבדים למדי לפיכך, חשוב לבצע תכנון מראש של תשלומי המס להם אתם צפויים. אתר לדייר יסייע לכם גם בנושאי המיסוי השונים מהקלים ביותר ועד המורכבים והמסובכים, במקרים של ריבוי נכסים.

מכירת הדירה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מבנה מבוטח
ביטוחים
רעידת אדמה – אל תגיד לי זה לא יקרה

אנשים אוהבים להתעלם מדברים מציאותיים שמתרחשים ממש מתחת לאף שלהם. כשמדברים על כדור הארץ ועל איך שאנחנו כבני אדם מכרסמים בו לאט לאט, אנשים אוהבים להתעלם ולהמשיך לקחת עוד קשי

לחיצת יד
השקעות
5 דרכים לגייס משקיעים לסטארטאפ

בידכם רעיון טוב, אתם בטוחים כי מדובר בדבר הגדול הבא, וברצונכם להקים חברת סטארטאפ? על מנת שתוכלו להפוך את הרעיון שלכם למציאות, בפניכם דרך ארוכה הכוללת מספר שלבים. אחת מהן,

התנהלות נכונה
יעוץ וטיפים
הדרך הנכונה להתנהלות מול הבנק

כל בעל עסק ללא יוצא מן הכלל, יודע שאחת המשימות הכי קשות בניהול העסק הוא ההתעסקות מול הבנק ובאופן כללי בכל עניין הכספים. אחת הסיבות לכך, היא שהכסף במידה רבה

בית וכסף
נדל"ן
איך לבחור השקעת נדל"ן משתלמת

עולם הנדל"ן הינו עולם רחב ומורכב שיש צורך להיות בקיאים בפרטיו כדי לבצע השקעות נכונות בלי לטעות. משום שמדובר בעולם גדול כל כך האפשרות לעשות טעות הרת גורל ולהשקיע בנכס