5 דרכים לגייס משקיעים לסטארטאפ

בידכם רעיון טוב, אתם בטוחים כי מדובר בדבר הגדול הבא, וברצונכם להקים חברת סטארטאפ? על מנת שתוכלו להפוך את הרעיון שלכם למציאות, בפניכם דרך ארוכה הכוללת מספר שלבים.

אחת מהן, גיוס כספים. 5 דרכים לגייס משקיעים לסטארטאפ – המדריך המלא.

 

לפני הכל – הכנה מקדימה

טרם המעבר לגיוס משקיעים, עליכם לערוך הכנות מקדימות. תחילה, עליכם לשווק את הרעיון ואת הסטארטאפ שלכם. משקיע פוטנציאלי ירצה לדעת את כלל הפרטים הדרושים, לרבות סיכויים, סיכונים, אחוזים, הערכת ההצלחה והשווי ועוד. בשל כך, עליכם להיות מוכנים וערוכים לענות על כל שאלה שתוצג בפניכם. בנוסף לכך, משקיע פוטנציאלי יבקש אודותיכם, רקע, תוכנית פעולה ושלבים ועוד. כך שבשורה תחתונה, גיוס המשקיעים לסטארטאפ מתחיל בראש ובראשונה בהכנה מקדימה.

 

מימון ראשוני – משפחה וחברים

גיוס משקיעים לסטארט אפ שלכם, מתבצע בכמה סבבים. הסבב הראשון, מימון ראשוני, אשר לרוב הוא עצמי או מימון מהסביבה – משפחה וחברים. לרוב, בשלבים ראשוניים, משקיעים גדולים אינם ממהרים לשים את יהבם. משקיעים פוטנציאליים רציניים יבקשו לראות אב טיפוס, תוכניות ופירוט מלא, ואילו הסביבה הקרובה, לרוב תשקיע מתוך אמונה.

המימון הראשוני, הוא זה שיסייע לכם ליצירת אב טיפוס, גיוס עובדים, ולמעשה, להקים חברה. בתמורה לממנים הראשונים, תוכלו להעניק מניות או אחוזים.

 

גיוס הון – קרנות סיוע ומענקים

בשלב זה, עליכם לבדוק אלו מענקים תוכלו לקבל. גיוס כספים ממענקי מדינה או קרנות סיוע, יוכלו לסייע להתקדמות לשלב הבא. כמו כן, תוכלו לפנות לאפשרות של גיוס בנקאי, בו תוכלו לקחת הלוואות בנקאיות.

 

פלטפורמת מימון המונים

במציאות של היום, ישנה אפשרות לגייס כספים מהציבור, תוך שימוש בפלטפורמת מימון המונים. לצד גיוס הכספים מהציבור, פרסום הסטארטאפ יסייע בהגדלת החשיפה שלכם, וכן ישפיע על הצלחתכם בהמשך.

מימון המונים דורש מספר פעולות מקדימות, לרבות הכנת קמפיין והעלויות הכרוכות בו. לכן, עליכם לדעת מהם ההוצאות שלכם ומה הסכום אותו אתם מעוניינים לגייס.

 

אחרי שהכל מוכן – גיוס משקיעים ואנג'לים

כאשר הסטארטאפ שלכם כבר מקבל צורה ומתפתח, זהו השלב לפנות לגיוס משקיעים ולאנג'לים. לאלו שאינם מכירים את המונח אנג'לים, מדובר במשקיעים פרטיים ועמידים, אשר משקיעים בחברות הזנק, זאת בתמורה לאחוזים ולרווחים עתידיים.

בשלב זה, עליכם להציג תוכנית עסקית. עליכם להיות מוכנים ולדעת מהו הסכום בו אתם מעוניינים ומהם האחוזים אותם תתנו בתמורה לגיוס הכספים.

 

מזוודה עם כסף

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עריכת צוואה
עריכת דין
האם ניתן לשנות צוואה קיימת?

צוואה היא מסמך משפטי המתאר את רצונותיו של אדם לגבי חלוקת נכסיו וטיפול בתלויים בו לאחר מותו. עם זאת, הנסיבות יכולות להשתנות עם הזמן, מצב אשר עלול להוביל אנשים לשקול

דרכון
יעוץ וטיפים
מתי תיסגר האופציה להוצאת דרכון פורטוגלי

אופציית הדרכון הפורטוגלי מעניינת ישראלים רבים, מדובר באפשרות מעשית וריאלית למדי להוצאת דרכון זר שיכול להיות שימושי למטרות, המדיניות העדכנית של פורטוגל לאו דווקא תישאר בשנים הקרובות, ובקרב מומחים בנושא

טיול מעבר לים
ביטוחים
השקעה משתלמת – הכירו את ביטוח הנסיעות לחול של פספורט קארד!

בעולם היום, השקעה בנסיעות חו"ל הופכת למשתלמת יותר מתמיד, בעיקר בעקבות הצורך הגובר בגיוון וגמישות בחיי הנסיעות. במקביל לתחרות התעשייתית המתגברת, קיימים כיום מגוון שירותים ומוצרים שמיועדים להציע ללקוחות פתרונות

מיסוי
כספים וחסכונות
איך רווחי החברה משפיעים על גובה המיסוי?

חברה בע"מ נחשבת כישות משפטית עצמאית, אשר נדרשת לשלם מס על רווחיה. החברה מבצעת את התשלום במקדמות מס חודשיות, כאשר היא חוזה את פעילותה לחודש הבא ועל פי זה משלמת