3 דברים חשובים לפני השכרת משרדים לעסק

החלטתם שאתם רוצים לשכור משרדים שמהם תוכלו לנהל את העסק שלכם? הגדלתם את היקף העבודה ויש לכם גם יותר עובדים? אם כך, אפשר להבין מדוע אתם מבולבלים ומדוע אתם זקוקים לעזרה בכל מה שקשור להשכרת המשרדים החדשים. איך עושים את זה ואיך בוחרים את המשרד המושלם? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

מגדירים את הצורך

הטיפ הראשון שנוכל לתת לכם בנושא של משרדים להשכרה, הוא כמובן להגדיר את הצורך בצורה הכי טובה ומפורטת שאפשר. כלומר, זה לא מספיק להגיד שאתם מחפשים משרדים לעסק שלכם, כי נשאלת הכמה עד כמה המשרד צריך להיות גדול? האם חשוב לכם באיזו עיר הוא יהיה ממוקם? האם אתם רוצים שהוא יכלול גם נוף עוצר נשימה? והאם אתם רוצים לשכור או לקנות משרד? בנוסף, האם אתם רוצים שהמשרד יהיה מחולק לכמה חדרים קטנים או שאתם מעדיפים שהעובדים שלכם יעבדו מתוך אופן-ספייס? האם חשוב לכם שתהיה חניה צמודה לכל עובדי המשרד וגם ללקוחות מגיעים לפגישות? האם אתם רוצים שזה יהיה בניין גדול שיש בו עוד משרדים? ככל שתדעו טוב יותר לומר מה אתם מחפשים, כך החיפוש יוכל להיות הרבה יותר ממוקד ומהיר.

 

מגדירים את התקציב

אין כל טעם להתחיל לחפש משרדים שונים להשכרה לפני שאתם יודעים על כמה עומד התקציב שלכם. האם אתם באמת מוכנים לשכור גם את המשרדים הכי יקרים שיש? והאם אתם מאמינים שמשרדים יקרים יותר יכולים להציע איכות טובה יותר? חשוב לתת את הדעת על הנושא הזה ולהחליט מראש כמה תהיו מוכנים לשלם שכירות בחודש. אל תשכחו שכאשר מנהלים עסק יש חודשים שבהם ההכנסה גבוהה יותר לעומת חודשים אחרים ולכן יש טעם לקחת בחשבון את העלות החודשית כולל ארנונה ותשלומים נוספים.

 

אל תחפשו את המשרדים החדשים שלכם לבד

זה נכון שאתם יכולים לנסות לחפש את המשרדים החדשים לעסק לבד, אך האמת היא, שחיפוש עצמאי עלול להיות מעט מתיש. לא תמיד התמונות משקפות את מה שקורה במציאות ולא כל מי שמשכיר משרד כותב את כל האינפורמציה הרלוונטית באתר שבו הוא מפרסם. לכן, אם אתם יכולים לשלב את החיפוש בין שלכם עזרה בגוגל וסיוע מחברה מקצועית שזו המומחיות שלה, זה בהחלט מומלץ. אם תיכנסו ללינק: https://menivim.net תוכלו לראות אופציות שונות של משרדים להשכרה ותוכלו גם לקבל עזרה מהמומחים של חברת תיווך זו. אומנם אין ויכוח על כך שכאשר אתם פונים לקבלת שירותי תיווך אתם משלמים על כך כסף, אך יחד עם זאת, אתם גם חוסכים לעצמכם עוגמת נפש, זמן והתעסקות. לכן בסיכומו של דבר ניתן לראות שמדובר על הוצאה כלכלית שבהחלט משתלם להוציא, כי מה פתאום שתתחילו לחפש עכשיו חודשים ארוכים אחר המשרד המושלם?

משרד מחולק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לחיצת יד
ביטוחים
4  סוגי כיסויים בביטוח מבנה

ביטוח מבנה הוא חלק מביטוח מבנה משותף. לאור העלייה בבנייני מגורים, החל הצורך בתחזוק הרכוש המשותף, הרי הבניין שייך לכל הדיירים ומשרת אותם ולכן היה צריך למצוא פיתרון לגבי תאונות

שירותי מחשוב
כללי
הכירו את שירותי המחשוב של Activate 

בתור בעלים של עסק, קטן או גדול, אתם עמוסים באופן קבוע. יש כל כך הרבה דברים שאתם צריכים להתעסק בהם ביום יום, ואתם מחפשים להקל על עצמכם ועל ההתנהלות השוטפת