ביטוח נסיעות לחו"ל – עשה ואל תעשה

ביטוח נסיעות לחו"ל נתפס לעיתים כמותרות.

במאמר הבא אנחנו נרחיב ונפרט על מהו ביטוח נסיעות לחו"ל, מהן התוכניות השונות שמציעות לנו חברות הביטוח, אילו הרחבות אפשר ולהוסיף ואיך הן מתקשרות לאופי הטיול והמקום אליו אנחנו נוסעים, ניתן דגש על מוקדי חירום ושירותי החילוץ השונים.

 

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל?

כידוע לכם, הצורך הראשוני בביטוח נסיעות לחו"ל הוא העובדה שחוק בריאות ביטוח ממשלתי אינו תקף בחו"ל ולכן אנחנו עלולים להיחשף להוצאות כלכליות גבוהות במידה ויהיה מקרה בריאותי במהלך שהותנו בחו"ל. ישנן חברות רבות המספקות ביטוח נסיעות לחול והן מציעות מגוון רחב של תוכניות ביטוח שונות כגון פספורטכארד. שוני תוכניות הביטוח נובע לרוב מהמדינה אליה אתם מתכננים לטוס ולאופי הטיול שלכם. האם הטיול הוא למטרת עסקים, תרמילאים, או נופש מפנק.

 

התוכניות העיקריות של ביטוחי נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל התוכנית הבסיסית

מיועד לאנשים בעלי בריאות תקינה, ובדרך כלל התוכנית הסו מיועדת לאנשים עד גיל 75. כמובן שנתון זה משתנה בין חברות הביטוח השונות. הפוליסה כוללת מקרים בהם התייר יאלץ לתבוע ולהוציא מכספו במקרים של טיפול רפואי או אשפוז בבית חולים. הביטוח נועד לספק הגנה גם בכל הקשור ברכישת כבודה (ביטוח כבודה או מקרים של אובדן\ איחור), ועוד הרחבות הקשורות לטיפולי חירום בשיניים ועוד.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל הכוללות פעילות אתגרית

נועד לאנשים בריאים שרוצים לשלב פעילות אתגרית או ספורטיבית במהלך הטיול, לדוגמא: סקי, בנג'י, סנפלינג, צניחה חופשית. בנוסף לכל הביטוחים הבסיסיים המגיעים למבוטח, נוספים לו כיסויים מיוחדים הקשורים לאיתור, חילוץ, פינוי יבשתי והטסה רפואית לארץ. היא כוללת אפילו מקרים בהם צריך להביא קרוב מדרגה ראשונה וכוללת את כל ההוצאות הכרוכות בהבאתו.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים

זוהי פוליסה מיוחדת לאנשי עסקים, היא מוגבלת ל60 יום נסיעה בכל פעם, אבל היא שנתית בבסיסה ולא מגבילה במספר הנסיעות. היא כוללת ביטוח ציוד, ביטוח של אובדן כושר עבודה, מוות ונכות לצמיתות.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים

מכיל המון- כיסויים, הן בפן הרפואי והן בתחום החילוץ וההצלה. הפוליסה מיועדת לאנשים מגילאי 18-35, והיא מוגבלת בזמן של שנתיים בלבד.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון

הביטוח מיועד לנשים בהריון עד שבוע 32, זאת מהסיבה שנשים בהריון נמצאות בסיכון סטנדרטי מעצם היותן בהריון, ומהשבועות האלה ההריון הופך לרגיש הרבה יותר. הפוליסה מספקת שירותים רבים ומגוונים: בדיקות, אשפוז, פינוי יבשתי ואווירי והוצאות כספיות הקשורות לקיצור החופשה.

 

מוקדי חירום

לחברות הביטוח ישנו מוקד 24\7, ותפקידו להיות זמין לכלל המטיילים המבוטחים לו. המוקד אחראי על מתן מענה לכל מקרה, ועזרה בתפעול, איתור וחילוץ.
חברות החילוץ נועדו למצוא פתרונות למקרים בהם אבד הקשר עם המבוטח, הן בעלות ידע, נסיון וקשרים בינלאומיים.

 

איש מבוטח

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מטבעות
כספים וחסכונות
כל הסיבות לתשלום דמי היתר

יש לא מעט סיבות בגללן אנו נאלצים לשלם דמי היתר, אבל הסיבה העיקרית היא : כי החוק קובע שיש לשלם את דמי ההיתר, באם אתם רוצים לבצע שינוי במבנה או

שירותי מחשוב
כללי
הכירו את שירותי המחשוב של Activate 

בתור בעלים של עסק, קטן או גדול, אתם עמוסים באופן קבוע. יש כל כך הרבה דברים שאתם צריכים להתעסק בהם ביום יום, ואתם מחפשים להקל על עצמכם ועל ההתנהלות השוטפת

חידוש מיבנה
טיפים פיננסים
מה ההבדל בין תמ"א 38/1 לתמ"א 38/2

לפי מומחים סביר מאוד שבשנים הקרובות תתרחש בישראל רעידת אדמה משמעותית, וזאת בשל השבר הסורי אפריקני לאורך ישראל. למרבה הצער, לא ניתן למנוע רעידות אדמה אך כן ניתן להיערך אליהן

כספים וחסכונות
האם אפשר לקנות דולרים בתשלומים?

אין ספק כי כסף הוא בין הדברים החשובים ביותר בחיים. ככל שיש לנו יותר כסף כך אנו נהנה מאיכות חיים יותר גבוהה ומבריאות רבה יותר וזו עובדה. הכסף משפיע על