אם לא בארץ אז בחו"ל – הכל על השקעות נדל"ן בפורטוגל

לא מעט ישראלים מוצאים את עצמם מחדש בפורטוגל. אנחנו לא מתכוונים למסע רוחני, כמו שישראלים רבים חווים בהודו אחרי הצבא – אלא מסע כלכלי. עוד ועוד ישראלים מגלים שהם יכולים לקבל תמורה טובה יותר לכסף שלהם בהשקעות נדל"ן בפורטוגל. בטקסט הזה תוכלו לקרוא כל מה שצריך לדעת על השקעות נדל"ן משתלמות בפורטוגל.

 

משכנתא ופתרונות מימון נוספים להשקעות נדל"ן בפורטוגל

השקעות נדל"ן משתלמות בפורטוגל הן נפוצות יותר ממה שהייתם חושבים, ויש לכך מספר סיבות. למשל, מזג האוויר בפורטוגל הוא נעים ונוח גם ביחס לאירופה הקלאסית וגם ביחס למדינות הים התיכון – ולכן יש ביקוש ליחידות תיירות כל השנה. אולם, אחד הגורמים שהכי מושכים משקיעי נדל"ן לפורטוגל הם התנאים הנוחים שמציעים הבנקים בפורטוגל למשקיעי חוץ.

אם תחליטו לקחת משכנתא בפורטוגל, תגלו – בין היתר – כי יש בסך הכל מעט בירוקרטיה, המיסוי נמוך והתנאים לקבלת משכנתא נוחים במיוחד. בנוסף, הממשלה בפורטוגל מנסה למשוך משקיעים ממדינות זרות, ולכן היא מציעה אפשרות לקבלת "ויזת זהב" לאזרחים זרים שרוכשים נדל"ן בפורטוגל. ויזת זהב יכולה להיות גם הצעד הראשון בדרך לקבלת אזרחות פורטוגלית נחשקת.

 

כמה עולה דירה בפורטוגל

באופן כללי, המחירים בפורטוגל נוטים להיות נמוכים יותר מאשר במדינות אירופה האחרות, אך הם עולים בשנים האחרונות בגלל הביקוש הגובר – מה שהופך את הנדל"ן בפורטוגל להשקעה משתלמת.

בעיר הבירה ליסבון, השכירות על דירת שני חדרים במרכז העיר יכולה לעלות בסביבות 750-1,000 יורו לחודש, בעוד שדירה דומה באזור יותר פרברי עשויה לעלות בסביבות 600-800 יורו לחודש. בערים ויישובים אחרים, מחירי הדירות עשויים להיות נמוכים יותר. שימו לב שהמחירים הללו נכונים לתחילת שנת 2023 בלבד, ועשויים להשתנות באופן משמעותי בהתאם למיקום, לזמן ולתנאי השוק.

 

איך להשקיע נכון בנדל"ן בחו"ל

ישנם כמה צעדים שיהיה עליכם לנקוט כדי להשקיע נכון בנדל"ן בפורטוגל. קודם כל, חשוב מאוד לחקור את השוק. חקירת עומק של שוק הנדל"ן במדינה בה אתם שוקלים להשקיע תכלול גורמים כמו צמיחה כלכלית, ערכי נכסים באזורים שונים ומידת ביקוש להשכרה בהם.

בנוסף, חשוב להבין את המערכת המשפטית במדינת היעד. לפני השקעה בנדל"ן בחו"ל עליכם לוודא שאתם מבינים את המערכת המשפטית המקומית ואת כל התקנות שעשויות להשפיע על ההשקעה שלכם. לצורך כך, כדאי להיעזר בעורך דין מקומי.

בנוסף, עבודה עם סוכנות נדל"ן אמינה יכולה לעזור לכם לנווט בשוק המקומי ולמצוא את הנכס המתאים להשקעה שלך. אם אתם לא מתכונים לעבור למדינת היעד, או שאתם גרים במדינה אך רחוק מהנכס – כדאי לחשוב על מנהל נכס. מנהל נכס יטפל במשימות כמו איתור שוכרים ותחזוקה.

 

סיכום

לסיכום, השקעה בנדל"ן בפורטוגל נוטה להיות משתלמת. יחד עם זאת, חשוב לבצע אותה לאט ובזהירות – ואך ורק עם סוכנות נדל"ן אמינה ומצליחה.

השקעות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שתלים
כללי
השתלת שיניים – כל מה שרציתם לדעת

להשתלת שיניים ישנם כמה סוגים. רופא השיניים יכול להשתיל שתל דנטלי על שן אחת, על מספר שיניים, על השיניים הקדמיות, בלסת התחתונה, השתלת זירקוניה, השתלה בכל הפה והשתלה ביום אחד.

השקעות
השקעה במעשנת – בדקו אם משתלם לכם

שוחרי הבשר לא יוותרו על גריל איכותי ומעשנת, שיעניקו לארוחות שלהם את הטעם המושלם, ויספקו את ההוכחה לחברים ולמשפחה כמה הם מקצוענים בתחום. אין עוררין על הרצון להשקיע במעשנת, אך

פטיש
ביטוחים
ביטוח סיעודי – האם משתלם לעשות אותו?

כל אדם יכול להפוך להיות סיעודי ללא קשר לגילו, אף אדם צעיר עלול למצוא את עצמו מגיע למצב סיעודי, בגלל תאונה או מחלה, וכן אדם מבוגר עלול למצוא את עצמו

משכנתאות
משכנתא – איך עושים את זה נכון

אחרי שאתם משלמים שכר דירה מזה כמה שנים טובות הבנתם גם אתם שזו לא הדרך? אתם רוצים להיות בעלי נכס, לגור בדירה ששייכת לכם וליהנות מהידיעה שאף אחד לא יוכל