איך למכור דירה אונליין – הכל על תחום הנדל"ן החדשני

בתקופת הקורונה התרגלנו לכך שפעולות רבות הפכו אפשריות לביצוע באמצעות האינטרנט – אך גם בלי קשר לקורונה ישנם תהליכים המאפשרים ביצוע פעולות שונות אונליין, גם כאלו שאנחנו רגילים לפצע באופן פרונטאלי.

הסכם רכישת דירה הוא ככל הנראה ההסכם הכלכלי החשוב ביותר שאנחנו מבצעים בחיינו, ולאור החשיבות והמורכבות של התהליך חשוב מאוד לשים לב לפרטים הקטנים ולפקטורים השונים, בעיקר כאשר חלקים שונים בתהליך ניתן לבצע אונליין. אז איך עושים זאת?

 

שירותים שניתן לבצע אונליין

הצעד הראשון בתהליך מכירת הדירה הוא מציאת מתווך מתאים. תיווך חשוב מאוד עבור מציאת הקונה שישלם את הסכום הגבוה ביותר עבור הדירה, ועבור פישוט התהליך עבורכם והקניית שקט נפשי שיאפשר לכם להשקיע כמה שפחות משאבים בתהליך.

היום ניתן למצוא מתווכי נדל"ן אונליין, מה שמקל מאוד את התהליך והופך אותו לאינטואיטיבי יותר.

 

חשיבות הבדיקות המקדימות והוצאות נלוות

אם הקונים שלכם אנשים המתנהלים באופן אחראי, סביר שהם ירצו לבצע בדיקות מקדימות בעניין הנכס הן באופן משפטי והן באופן פיזי. היום ניתן להוריד אונליין את מסמכי הטאבו של הנכס, מה שמקל מאוד על התהליך גם עבורכם כדי לוודא שהכל קשורה וגם עבור הקונים.

בנוסף, ישנן בדיקות שלא יכולות להתבצע אונליין והן מחייבות נוכחות פיזית שלכם או של נציג מטעמכם עם הקונים או נציג מטעמם. בדיקות שכאלו כוללות בדיקת המצב הפיזי שך הדירה, האם הנכס תואם את ההיתרים ותוכניות הבנייה בעירייה ועוד.

דבר נוסף שחשוב מאוד לבדוק הוא המיסוי שעליכם לשלם בעת מכירת הדירה. בעוד הקונה צריך לשלם מס רכישה, עליכם לשלם מס שבח ולעיתים גם היטל השבחה – תלוי במדיניות של הרשות המקומית בשטחה ממוקם הנכס.

 

תמחור ריאלי של הדירה יקצר את התהליך

בסופו של דבר אחת הסיבות לכך שאנחנו מעוניינים לבצע פעולות מסוימות מתהליך מכירת דירה אונליין היא זירוז תהליכים. אם זו אכן מטרה, חשוב לדעת כי תמחור לא ריאלי של הדירה, כלומר קביעת מחיר הגבוה מערכה האמיתי עלול להאריך את משך מכירתה ובסופו של דבר במקרים רבים נצטרך להתפשר על המחיר כך או כך.

לכן חשוב מאוד לבדוק מהו ערך הדירה, וזאת ניתן לעשות באמצעות סקר שוק באינטרנט או בעיתונות, הסתייעות במתווך נדל"ן, שמאי מקרקעין ועוד.

 

ליווי משפטי

לא משנה אם אתם מבצעים את התהליך באופן פרונטלי או אונליין, לליווי משפטי ישנה חשיבות רבה. כאמור, מדובר בעסקה הכלכלית החשובה ביותר שתעשו בחייכם ולכן חשוב שבעל מקצוע ילווה אתכם בכל צעד כדי לוודא שהאינטרסים שלכם נשמרים.

 

כך תמצאו את המתווך שיביא לכם את העסקה הטובה ביותר

מיזם המקצוענים בנדל"ן הוא פרויקט חדשני המאפשר חיפוש מתווכי נדל"ן אונליין מתוך מאגר של מתווכים הנבחרים בקפידה. המאגר מכיל מתווכים מכל רחבי הארץ, כאשר כולם חתומים על עסקאות רבות בעברם שהשאירו לקוחות מרוצים – קונים ומוכרים כאחד.

 

סגירת עסקה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קניית דירה
נדל"ן
שכונות מובילות למגורים בחולון

חולון היא אחת הערים המושכות אליה זוגות צעירים, בעיקר מכיוון שהיא קרובה לאזורי בילוי ולצירי תנועה מרכזיים. כמו כן, מחירי הדירות מתאימים לזוגות צעירים ולמשפחות עם ילדים צעירים. המאמר יפרט

השקעות נדל"ן בדובאי
נדל"ן
סיכונים הקשורים להשקעות נדל"ן בדובאי

דובאי, הידועה בקו הרקיע האייקוני ובסגנון החיים היוקרתי שלה, הייתה יעד אטרקטיבי למשקיעי נדל"ן ברחבי העולם. עם הכלכלה המשגשגת, התשתית המודרנית ושוק הנכסים המגוון שלה, דובאי מציעה הזדמנויות משתלמות למי

ארנק עם כסף
כספים וחסכונות
מיסוי פרישה: כמה למה ואיך לשלם פחות

אם יש צעד משמעותי בחייו של אדם, זה השלב שבו הוא יוצא לפנסיה. יש אומנם אנשים שיוצאים לפנסיה מוקדמת יותר לעומת מה שקובע החוק ויש גם אנשים שמציעים להם לפרוש

שביל למעבר
נדל"ן
דורות עילית – היהלום של קרקעות ישראל

מעוניינים לרכוש קרקע באחד האזורים המבוקשים ביותר בישראל? ובכן, הכירו את דורות עילית – העיר החדשה אשר עתידה לקום בשנים הקרובות ולחולל מהפכה של ממש בענף הנדל"ן. כל הפרטים –