החזרי מס – אולי גם לך מגיע!

ילדת לא מזמן את הילד הראשון שלך והיית בחופשת לידה? אם כך, ברור מדוע ההתרגשות בעיצומה כי אין עוד הרבה דברים משמחים כמו הרגע הזה שבו את הופכת להיות אימא בפעם הראשונה. מה שכן, במדינת ישראל, כמו שכל אישה וגבר יודעים, חופשת הלידה מגיעה לזמן של שלושה חודשים בלבד. לכן ברור מדוע לא מעט נשים בוחרות כן להאריך את החופשה הזאת, אם כי זה יוצא על חשבונן. כלומר, הן נשארות בבית עם הילדים, לא מרוויחות כסף והתמורה היחידה היא שמקום העבודה עדיין ממתין להן. עם זאת, מה שקורה בפועל מבחינת המיסים, הוא שאותן נשים שיוצאות לחופשות לידה ממשיכות לשלם מיסים כאילו הן עדיין מרוויחות. הסיבה לכך היא שאת ההתחשבות מול רשות המיסים כולנו עושים רק פעם בשנה, ועד אז – אנחנו משלמים את מלוא הסכום. ממש כפי שזה קורה לנשים שיוצאות לחופשת לידה מוארכת זה גם קורה לגברים שמפטרים אותם, כי עד שלא עושים את ההתחשבות עם רשות המיסים, מבחינת הרשות כלום לא השתנה במצבו של האזרח. החדשות הטובות הן שאם גם לך זה קרה כנראה שמגיעים לך החזרי מס ולכן בהחלט שווה לך לעשות כמה שיותר בירורים בנושא הזה.

כסף

כך תבררי מה באמת מגיע לך

את לא בטוחה אם גם לך, כמו לנשים אחרות במצבך, מגיעים החזרי מס? אין לך זמן בכלל להתעסק בעניין הזה כי הדבר היחיד שאת עסוקה בו זה גידול הילד? אם כך, דעי שאת לא לבד. הרבה נשים במצבך לא מודעות לזכויות שלהן ולא יודעות בכלל שקיים כזה דבר החזרי מס. לכן עולה השאלה מה נכון יהיה לעשות בנידון וכדאי לדעת שיש היום לא מעט גופים שיוכלו לסייע לך, כמו לדוגמא: רואה חשבון או חברה מקצועית שעוסקת בענף הזה. שווה לפנות אל גופים כאלה כי אם בעזרתם תוכלי לקבל החזרים מסוימים, כמו החזר מס שבח מדוע שלא תעשי זאת? זה נכון שבמדינת ישראל חובה על כולנו לשלם מיסים, אך אין זו חובה לשלם יתר על המידה. זה גם ככה אבסורד שאת קודם כל משלמת ורק אחר כך מקבל את ההחזרים המגיעים לך, אז למה שתוותרי ותתרמי לרשות המיסים כספים שלא מגיעים לה? שווה לך לפנות אל המומחים בתחום עוד היום לביצוע כל הבירורים שצריך כי בסופו של דבר את תראי שלא מדובר על סכומים זניחים.

מהירות הטיפול בעניינך

יש מקרים אומנם שבהם רשות המיסים לוקחת את הזמן שלה ועוברים לא מעט שבועות ואפילו חודשים עד שהסכום של אותם החזרי מס מגיע לחשבונות של האזרח. עם זאת, כדאי לדעת שלא תמיד זה המצב ולכן אין לך סיבה לחשוש. בנוסף לכך, אם מישהו מקצועי מטפל לך בדברים, ממלא עבורך את הטפסים או מיידע אותך לגבי כל המסמכים שעלייך להציע בפני רשות המיסים, הרי שהכול הופך להיות הרבה יותר פשוט. לכן, אפילו אם ייקח קצת זמן עד שתראי את הכסף שמגיע לך, זה עדיין כדאי. קחי בחשבון שאת יכולה לקבל את הכספים של החזרי המס גם בצורה רטרואקטיבית ולכן, אפילו אם לא הגשת את הבקשה מיד בתום חופשת הלידה, אין סיבה להאמין שכבר איבדת את הסכום. יש מקרים רבים הקשורים להחזרי מס שניתן להגיש לגביהם בקשות גם אחרי כשש שנים, אז למה את מחכה? פני אל הטובים ביותר בתחום עוד היום ובקשי מהם סיוע, כי מה שמגיע לך – מגיע!

לבדיקת זכאות להחזר מס

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שעון
טיפים פיננסים
אילו פתרונות נוכחות קיימים בשוק?

הטכנולוגיה המתקדמת מביאה לכך שבעלי עסקים לא צריכים יותר לרדוף אחר העובדים שלהם ולבקש מהם לחתום על טופס נוכחות או להעביר כרטיס. פתרונות מסוג זה נחשבים בימים אלו למיושנים. שכן,