טיפים חשובים בנושא ביטוח בית משותף

ביטוח בית משותף מהווה את מנצח הבטיחות הטוב ביותר. אספנו בעבורכם את הטיפים החשובים שכל ועד בית חייב לדעת בטרם מבצעים את רכישת הפוליסה.

ביטוח בית משותף – בגדר חובה בעבור כל בניין

מגורים בבניין משותף מחייבים חשיבה לטווח הארוך, וזאת במידה ותתרחש תקלה באחד המבנים המשותפים כמו גם במקרה וייגרם נזק גופני לאחד הדיירים בבניינים. על מנת להימנע מהוצאה כספית אדירה, חשוב מאוד לבצע רכישה של ביטוח בית משותף אשר מבטיחה כי במידה ואכן תתרחש תקלה, לא תאלצו להוציא אקסטרה כסף. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי כיום יש לא מעט חברות אשר מציעות את הפוליסה הזו, ועל כן אנו מציגים לכם כאן את הטיפים החשובים ביותר בכל הקשור לביטוח בית משותף:

בניין גדול מאוד

  • השוואת מחירים – כמו בכל תחום בחיים, ובוודאי בענף הביטוח, מומלץ מאוד לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות, וזאת על מנת לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר אשר משקפת את הצרכים של כלל דיירי הבניין. כיום, ביצוע השוואת מחירים בין החברות קלה מאי פעם, כל זאת בזכות חברת ביטוח וועדים אשר מאפשרת לקבל את כלל הצעות המחיר מהחברות המובילות, תחת קורת גג אחת. למידע נוסף ניתן לפנות בכתובת https://www.building-ins.co.il.
  • ביצוע הרחבה של הפוליסה – בזמן ביצוע רכישה של פוליסת ביטוח בית משותף חשוב מאוד לבדוק לגבי הרחבה של הפוליסה, וזאת לטובת הגנה במקרה של רעידת אדמה, הרס הדירה כתוצאה משריפה/פיצוץ גז ועוד. כאמור, לאור העובדה כי יש לא מעט חברות אשר מציעות את הפוליסה חשוב לבדוק מהי העלות של ההרחבה הזו כמו גם לוודא כי אכן הפוליסה המורחבת מתאימה לצרכים של כלל דיירי הבניין.
  • קבלת הסכמה מכלל הדיירים – חשוב לזכור כי ביצוע רכישה של פוליסת ביטוח בית משותף איננה מחייבת את הסכמת כלל הדיירים, אלא גם את הוועד המייצג – קרי, ועד הבית. על כן, מומלץ לבצע איסוף של כלל הדיירים בבניין ולעדכן אותם בדבר רכישת הפוליסה, כמו גם להדגיש כי במידה ותהיינה התנגדויות הדיירים אשר לא ישתתפו לא יכוסו במידה ואכן יתרחש נזק לבניין.
  • פריסת תשלום – במעמד רכישת הפוליסה חשוב מאוד לבדוק את תנאי התשלום, כמו גם את פריסת התשלום, כמו גם את גובה ההשתתפות העצמית, במידה והיא קיימת.
  • רישיון לעיסוק בפוליסת ביטוח – חשוב לוודא כי החברה עמה אתם מתקשרים מחזיקה ברישיון מטעם המפקח על הביטוח, וזאת על מנת להיות בטוחים כי במידת הצורך אכן תקבלו את כספכם. חשוב לזכור כי גוף אשר איננו מחזיק ברישיון כזה, עלול להוביל אתכם לאי קבלת פיצוי כמו גם הוצאה כספית לא מועטה בגין הנזקים אשר נגמרו, ועל כן מדובר בטיפ חשוב ביותר.
תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טיפול בגליובלסטומה עי אופטיון
כללי
אילו כיסויים הביטוח נותן במקרים של גליובלסטומה?

פניות רבות שהגיעו אל המערכת שלנו מצד גולשים שהתעניינו בביטוחים רפואיים, גרמו לנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתסכם בכל פעם את הפרטים החיוניים אודות כיסויים שנוגעים למחלות נפוצות בישראל. המדריך

מומחה משכנתאות
משכנתאות
כיצד לתכנן את המשכנתא בצורה יעילה?

נושא הדיור במדינת ישראל נעשה אחד מהנושאים המדוברים והמסוקרים ביותר. כשעוסקים בדיור, הדגש העיקרי הוא מחירי הדירות שהולכים ומתייקרים באחוזים דרמטיים עם חלוף השנים ובהתאם גם מחירי השכירות. בהתאם, מעטים

שעון ומטבעות
טיפים חמים במשכנתא
כמה ריבית נשלם על המשכנתא לבנק?

חלומם הנכסף של מרבית האנשים בעולם, הוא קורת גג מעל הראש. רבים מהאנשים מתלבטים איזו משכנתא לקחת ובאילו אחוזי ריבית, כך שכדאי תמיד לבדוק מה הן הדרכים לשלם פחות על